news-background
news-background

سریال‌های SWAT و Call Me Kat کنسل شدند

سی‌بی‌اس سریال «سوات» را پس از شش فصل کنسل اعلام کرد.

سریال‌های «سوات» (SWAT) و «من را کت صدا بزن» (Call Me Kat) پس از شش و سه فصل در شبکه‌های سی‌بی‌اس و فاکس کنسل اعلام شدند.

اپیزود پایانی سریال «سوات» که نسخه مدرن سریال پلیسی دهه ۱۹۷۰ با بازی «شمار مور» در نقش گروهبان «دنیل هارلسون» است ۱۹ مه پخش خواهد شد. آمار بینندگان این سریال به کنسل شدن آن منجر نشده چرا که مخاطبین کلی آن در فصل پنجم با میانگین ۶.۸۲ میلیون نسبت به یک فصل پیش‌تر با ۶.۴۱ میلیون رشد داشت. نرخ بینندگان ۱۸ تا ۴۹ ساله سریال از ۰.۸ درصد به ۰.۶۷ درصد رسید اما همچنان یکی از پربیننده‌ترین عناوین درام تلویزیونی شبکه‌های سراسری آمریکا بود.

«شان رایان» تهیه‌کننده سریال در ماه مارس به «هالیوود ریپورتر» گفته بود تغییراتی که در صنعت فیلمسازی به وجود آمده و مسائل مالی باعث شده که آینده «سوات» با وجود آمار بینندگان قابل‌قبولش در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

«الکس راسل»، «جی هرینگتون»، «کنی جانسون»، «دیوید لیم»، «پاتریک سنت اسپریت» و «روشل آیتس» از جمله بازیگران «سوات» بودند.

شبکه فاکس نیز هفته پیش اعلام کرد که فصل چهارم سریال «من را کت صدا بزن» را نمی‌سازد. این کمدی با بازی «ماییم بیالیک» و تهیه‌کنندگی «جیم پارسونز» در ماه مه سال ۲۰۲۰ سفارش ساخت گرفته بود و فصل سوم آن به صورت میانگین ۲.۲ میلیون بیننده داشت و نرخ ۰.۴ درصد را در میان مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله ثبت کرد.

«من را کت صدا بزن» بر اساس یک سریال بریتانیایی به نام «میراندا» (Miranda) به نویسندگی «میراندا هارت» ساخته شد. «شاین جکسون»، «سوسی کرتس»، «کایلا پرت» و‌ «جولین گرنت» از جمله بازیگران سریال بودند. «لزلی جردن» نیز پیش از درگذشتش در سال ۲۰۲۲ در این سریال نقش‌آفرینی کرده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید