news-background
news-background

برندن فریزر می‌گوید پس از دریافت اسکار برای The Whale هنوز به پروژه‌ای ملحق نشده است؛ «گرمای اوکلاهوما را به خاطر اسکورسیزی تحمل کردیم»

فریزر می‌گوید پروژه بعدی‌اش را با وسواس انتخاب می‌کند.

«برندن فریزر» می‌گوید پس از دریافت اسکار بهترین بازیگر مرد برای فیلم «نهنگ» (The Whale) در نود و پنجمین دوره مراسم اهدای جوایز آکادمی هنوز به پروژه جدیدی ملحق نشده است.

فریزر در مصاحبه با «هانا استورم» در جشنواره بین‌المللی فیلم گرینیچ با اعتصاب نویسندگان آمریکا شوخی می‌کند و در پاسخ به این پرسش چه چه برنامه‌ای برای آینده دارد می‌گوید: «چند روز پیش خبرها را می‌خواندم. ظاهراً باید تابلویی بردارم و اعتصاب کنم. شاید تابستانی طولانی در پیش داشته باشیم.»

فریزر اضافه می‌کند که نقشی در فیلم «قاتلین ماه گل» (Killers of the Flower Moon) «مارتین اسکورسیزی» بازی کرده است: «در حال حاضر هیچ پروژه‌ای ندارم – فعلاً با وسواس انتخاب می‌کنم. می‌توانم به شما بگویم که برای دیدن [«قاتلین ماه گل»] هیجازده‌ام.»

او ادامه می‌دهد: «در آب و هوای گرم اوکلاهوما فیلمبرداری می‌کردیم و نمی‌توانم در مورد مشارکتم در این فیلم اغراق کنم چون فیلمی حماسی است. خواهید دید که بازیگران زیادی در این فیلم بازی کرده‌اند. برای یک یا دو صحنه در پایان فیلم می‌آیم.»

فریزر درباره تجربه همکاری با کارگردان «رفقای خوب» (Goodfellas) می‌گوید: «مثل تحقق پیدا کردن رؤیای من در چیزی شبیه به استودیوی یک استاد رنسانسی است. فکر کنید. کسی که اطلاعات جامعی دارد، و افرادی را در کنارش دارد که به‌شدت با استعدادند و به هنر او علاقه نشان می‌دهند. کاری که ساختیم مثل یک نوع اپرا بود یا یک نمایش چون بی‌درنگ اتفاق می‌افتاد.»

«قاتلین ماه گل» که اولین بار در جشنواره فیلم کن اکران خواهد شد با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری و بر اساس کتاب غیرداستانی و پرفروشی به همین نام نوشته «دیوید گرن» ساخته شده و تحقیقات اف‌بی‌آی در مورد قتل‌های زنجیره‌ای بومیان قبلیه اوسیج در دهه ۱۹۲۰ اوکلاهوما را روایت می‌کند. «لئوناردو دی‌کاپریو»، «رابرت دنیرو» و «جسی پلمانز» در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فریزر در پایان می‌گوید: «همه راضی بودند که در یک اتاق گرم ایر‌بی‌ان‌بی در اوکلاهوما اقامت کنند. فیلم اسکورسیزی است.»

اپل اریجینال فیلمز فیلم «قاتلین ماه گل» را ۶ اکتبر به صورت محدود و ۲۰ اکتبر به صورت گسترده اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید