news-background
news-background

سریال Sweet Tooth با فصل سوم به پایان می‌رسد

نتفلیکس سریال «شیرین دندان» را با فصل سوم به پایان می‌برد.

سریال «شیرین دندان» (Sweet Tooth) در نتفلیکس با فصل سوم به پایان می‌رسد. فصل دوم این سریال فانتزی ۲۷ آوریل پخش شد و فیلمبرداری فصل سوم به تازگی در نیوزلند آغاز شده است.

در خلاصه داستان این سریال به نویسندگی «جیم میکل» آمده است: «ده سال قبل «ویرانی بزرگ» در دنیا خرابی به بار آورده و موجب ظهور موجوداتی دوگانه شده است – نوزادانی که با اعضای انسانی و حیوانی. بسیاری از انسان‌ها که نمی‌دانند این موجودات موجب پیدایش یک ویروس شده‌اند یا نه، شکار آن‌ها را آغاز کرده‌اند. یک گوزن-پسر به نام گاس پس از یک دهه زندگی در جنگل، به شکلی غیرمنتظره رفیق راه ولگردی به نام جپرد با بازی «نانسو آنوزی» می‌شود. آن‌ها در سرزمین‌های باقی مانده از آمریکا یک ماجراجویی فوق‌العاده آغاز می‌کنند و به دنبال یافتن پرسش‌های خود می‌گردند. اما داستان آن‌ها مملو از دوستان و دشمنان غیرمنتظره است، و گاس به‌زودی به این حقیقت پی می‌برد که دنیای پرخطر بیرون از جنگل بسیار پیچیده‌تر از تصورش بوده است.»

«کریستین کانوری»، «تامی جپرد»، «عادل اختر»، «آلیزا ولانی»، «استفانیا لاوی اوولن»، «دنیل رامیرز»، «نیل سندیلندز» و «ویل فورته» از بازیگران فصل‌های پیشین بودند. «ایمی سایمتس» در نقش «بردی»، «رزالیند چائو» در نقش «ژائو»، و «کارا جی» فهرست بازیگران فصل سوم را کامل می‌کنند.

فصل دوم سریال در چهار روز اول ۴۸.۳ میلیون ساعت در نتفلیکس دیده شده است. فصل اول از «راتن تومیتوز» امتیاز امتیاز ۹۷ درصد و فصل دوم امتیاز ۹۳ درصد دریافت کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید