news-background
news-background

کاربران چینی شبکه‌های اجتماعی برای دریافت خدمات بهتر از آواتار بازیگر Eternals استفاده می‌کنند

استفاده از تصاویر «ما دونگ-سئوک» با نام دیگر «دان لی» به عنوان آواتار در شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران چینی شبکه‌های اجتماعی به یک ترند تبدیل شده است.

«گاردین» گزارش داده است که گروهی از این کاربران از تصاویر این بازیگر کره‌ای-آمریکایی فیلم «جاودانگان» (Eternals) به عنوان آواتار استفاده می‌کنند تا خدمات پشتیبانی بهتر دریافت کنند.

این کاربران ادعا می‌کنند با آواتار «دان لی» در پلتفرم شبکه اجتماعی و خرید و فروش «شیاهانگشو» (Xiaohongshu) موفق شده‌اند با سرعت بیشتری مشکلات خود را مرتفع کنند. یکی از آن‌ها مدعی است که وقتی از آواتار یک دختر استفاده کرده به او توجهی نشده است: «پس از آنکه آواتار را به «ما دونگ-سئوک» تغییر دادم، رفتار خدمات مشتریان خیلی مؤدبانه‌تر شد و و حتی قیمت متفاوتی ارائه دادند.» کاربری دیگر می‌گوید مشکلی که پیش‌تر چندین مرتبه مطرح کرده را با تغییر آواتارش به «دان لی» فوراً حل کرده است.

این ترند به شبکه اجتماعی چینی «ویبو» که به توییتر شبیه است و پیام‌رسان «وی‌چت» راه پیدا کرده است. «لی شیان» بازیگر چینی یکی از افرادی است که در یک وبسایت بازی ویدیویی آواتارش را به «دان لی» تغییر داده است.

«گاردین» می‌نویسد با این حال بعضی از کاربران از این ترند ناخرسند شده‌اند: «جالب و مفید است، اما من را از این تبعیض غمگین می‌کند.»

فیلم بعدی «ما دونگ-سئوک» دنباله «قانون‌شکنان ۳» (The Roundup: No Way Out) است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید