news-background
news-background

تاریخ پخش فصل سوم سریال Warrior با انتشار تیزر اعلام شد

فصل سوم سریال «جنگجو» در ماه ژوئن پخش خواهد شد.

اپیزودهای جدید سریال «جنگجو» (Warrior) در ماه ژوئن از پلتفرم استریم مکس منتشر خواهند شد. دو فصل اول این مجموعه تلویزیونی به نویسندگی و تهیه‌کنندگی «جاناتان تروپر» از شبکه سینه‌مکس روی ایر رفت و نزدیک به دو سال قبل از اچ‌بی‌او مکس سفارش ساخت فصل سوم را دریافت کرد.

این سریال بر اساس نوشته‌های «بروس لی» ساخته شده و داستانی در اواخر قرن نوزدهم میلادی در محله چینی‌های سان فرانسیسکو روایت می‌کند. فصل سوم شورش‌های نژادی فصل دوم را پی می‌گیرد و نشان می‌دهد که «مای لینگ» با بازی «داین دون» از ارتباطات دولتی خود استفاده می‌کند در حالی که «آه سم» با بازی «اندرو کوجی» باید راه‌های دیگری برای بقا پیدا کنند.

«اندرو کوجی»، «کی‌یران بیو»، «سلین باکنز»، «الیویا چنگ»، «داین دون»، «دین جگر»، «لنگلی کرکوود»، «ماریا النا لاس»، «هون لی»، «کریستین مک‌کی»، «داستین انگوین»، «میراندا ریسون»، «چن تانگ»، «جو تسلیم»، «جیسون توبین»، «جوانا وندرهام»، «تام وستون جونز» و «پری یونگ» از جمله بازیگران دو فصل اول «جنگجو» بودند.

فصل سوم که با تأخیرهایی ناشی از پاندمی و تغییر شبکه مواجه شد، سرانجام پنجشنبه،‌ ۲۹ ژوئن از مکس پخش می‌شود. تروپر وعده می‌دهد که در این فصل با یک بازیگر مهمان که نامش فاش نشده «به شکلی منحصر به فرد به بروس لی ادای احترام» خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید