news-background
news-background

بازگشت والتر وایت و جسی پینکمن در فصل شانزدهم It's Always Sunny in Philadelphia

نویسنده سریال «فیلادلفیا همیشه آفتابی است» هواداران را غافلگیر کرد.

«راب مک‌الهنی» بازیگر و نویسنده «فیلادلفیا همیشه آفتابی است» (It's Always Sunny in Philadelphia) روز گذشته تصویری از حضور بازیگران «برکینگ بد» (Breaking Bad) در محل فیلمبرداری سریال کمدی شبکه اف‌ایکس به اشتراک گذاشته است. هفته پیش گزارش شد که فصل شانزدهم این سریال ۷ ژوئن پخش خواهد شد.

مک‌الهنی با انتشار این تصویر وعده می‌دهد که «برایان کرانستون» و «آرون پل» در فصل شانزدهم نقش‌آفرینی کرده‌اند. او می‌نویسد:‌ «کراس‌اوری را نام ببرید که منطقی‌تر به نظر برسد...»

با این حال این احتمال وجود دارد که همکاری بازیگران «همیشه آفتابی» و بازیگران «برکینگ بد» برای تولید تیزر تبلیغاتی مشروبات الکلی کرانستون و پل باشد. این دو اخیراً در یک تیزر تبلیغاتی برای «پاک‌کورنرز» (PopCorners) به دنیای سریال «برکینگ بد» بازگشتند و نقش «والتر وایت» و «آرون پل» را تکرار کردند. کرانستون سال گذشته گفته بود که این تیزر ممکن است «اپیزود بازنشستگی» او از شخصیت «والتر وایت» باشد.

در فصل شانزدهم سریال، «رونالد «مک» مک‌دونالد» با بازی مک‌الهنی، «چارلی کلی» با بازی «چارلی دی»، «دنیس رینولدز» با بازی «گلن هاورتون»، «دی رینولدز» با بازی «کیتلین اولسن» و «فرانک رینولدز» با بازی «دنی دویتو» به سختی روزگار می‌گذرانند. مک با آلرژی دست به گریبان است، چارلی با خواهران فراموش‌شده‌اش کنار می‌آید، دی برای اجاره می‌جنگد، فرانک برای اسلحه تلاش می‌کند و دنی می‌کوشد سلامت روان خود را بهبود بخشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۲:۰۶

بهترین کراس اور ممکن تلویزیون.

نمایش اسپویل