news-background
news-background

اولین تریلر فیلم Equalizer 3: دنزل واشینگتن ناجی داکوتا فنینگ

سونی اولین تریلر فیلم «ایکوالایزر ۳» (Equalizer 3) با بازی «دنزل واشینگتن» را رونمایی شد. در این دنباله واشینگتن نقش «رابرت مک‌کال» را تکرار خواهد کرد در حالی که «داکوتا فنینیگ» و «گالا اسکودلارو» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

قسمت دوم «ایکوالایزر» چهار سال پس از قسمت اول ساخته شد و نشان داد که شخصیت واشینگتن در فیلم به دنبال انتقام قتل دوست نزدیکش «سوزان پلامر» با بازی «ملیسا لیو» است. «ریچارد ونک» نویسنده فیلمنامه و «تاد بلک»، «جیسون بلومنتال»، و واشینگتن تهیه‌کنندگان قسمت سوم به کارگردانی «آنتوان فوکوا» خواهند بود. قسمت اول ۱۹۴ میلیون دلار و قسمت دو ۱۹۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته‌اند.

واشینگتن و «داکوتا فنینگ» نزدیک به دو دهه پیش در فیلم «مردی در آتش» (Man On Fire) با  یکدیگر همکاری کرده بودند. فوکوا پیش‌تر در یک پادکست (Beard and The Bald) از نحوه انتخاب فنینگ گفته بود: ««فکر می‌کنم داشتم با دنزل گفت‌وگو می‌کردم، در مورد [«ایکوالایزر ۳»] تلفنی صحبت می‌کردیم که بحث فیلم «مردی در آتش» مطرح شد، درباره [تونی اسکات کارگردان فقید] حرف می‌زدیم و درباره تولد او کردیم. از داکوتا [فنینگ] حرفی به میان آمد و من گفتم: «الان داکوتا چند ساله است؟» و  می‌گفتیم: «بله، تقریباً سن مناسبی برای این فیلم دارد.» گفتم: «خیلی خوب است که او را برگردانم.» این‌گونه شد و سپس با او ملاقات کردم و دوستش داشتم. به محض اینکه وارد اتاق شدم و او را دیدم. او بازیگر بزرگی است.»

سونی این فیلم را ۱ سپتامبر روی پرده می‌برد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید