news-background
news-background

کارگردان Avengers: هوش مصنوعی می‌تواند تا دو سال آینده فیلمی با بازی شما و مریلین مونرو بسازد

«جو روسو» می‌گوید فیلم‌های خلق شده با هوش مصنوعی تا دو سال آینده ظهور می‌کنند.

در حالی که نفوذ هوش مصنوعی در عرصه‌های مختلف ادامه دارد، «جو روسو» یکی از کارگردانان «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» (Avengers: Infinity War) و «آخر بازی» (Avengers: Endgame) در مصاحبه با «کلایدر» ادعا کرده است که تا دو سال آینده فیلم‌هایی که توسط هوش مصنوعی خلق شده‌اند از راه می‌رسند.

روسو می‌گوید: «یکی مدیران چند کمپانی هوش مصنوعی هستم. بر اساس تجربه مدیریت این کمپانی‌ها حرف می‌زنم، کمپانی‌هایی وجود دارند که برای محافظت از شما در برابر هوش مصنوعی در حال توسعه هوش مصنوعی هستند. و متأسفانه، ما در چنین دنیایی هستیم، شما در زندگی‌تان به هوش مصنوعی نیاز خواهید داشت چون چه ما بخواهیم آن را توسعه دهیم چه نخواهیم، افرادی که شاید با ما دوست نباشند به هر حال توسعه‌اش می‌دهند. بنابراین در آن آینده خواهیم بود. پرسش این است که در آن آینده چگونه از خودمان محافظت کنیم؟»

این فیلمساز در پاسخ به این پرسش که تا چند سال آینده هوش مصنوعی عملاً فیلم می‌سازد می‌گوید: «دو سال.»

روسو در مورد پیشرفت‌های هوش مصنوعی اضافه می‌کند: «به صورت بالقوه، کاری که با هوش مصنوعی می‌توانید بکنید این است که با آن قصه‌گویی را مهندسی کنید و قصه‌گویی را تغییر دهید. بنابراین یک داستان دائماً در حال تکامل خواهید داشت، چه در بازی‌های ویدیویی باشد چه در یک فیلم یا سریال. می‌توانید وارد خانه خود شوید و هوش مصنوعی را روی پلتفرم استریم خود ذخیره کنید. بگویید: «فیلمی با آواتار فتورئال خودم و آواتار فتورئال «مریلین مونرو» می‌خواهم. می‌خواهم فیلمی در ژانر کمدی-رمانتیک باشد چون روز بدی داشته‌ام» تا هوش مصنوعی داستانی بسیار رضایت‌بخش با دیالوگ‌هایی که از صدای شما تقلید می‌کند رندر کند. از صدای شما تقلید می‌کند، و حالا ناگهان یک فیلم کمدی-رمانتیک با بازی خودتان دارید که ۹۰ دقیقه است. یعنی می‌توانید بر داستانی که مشخصاً به شما اختصاص دارد نظارت کنید.»

روسو به تازگی سریال «دژ» (Citadel) با بازی «ریچارد مدن» و «پریانکا چوپرا» برای آمازون پرایم ویدیو تولید کرده که ۲۸ آوریل پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید