news-background
news-background

سریال National Treasure پس از یک فصل در دیزنی+ کنسل شد

فصل دوم سریال «گنجینه ملی» ساخته نمی‌شود.

دیزنی تأیید کرد که فصل دوم سریال «گنجینه ملی» (National Treasure) را تولید نمی‌کند.

این سریال همچون فیلم‌های بلند «گنجینه ملی» عنوانی اکشن و ماجراجویانه بود اما شخصیت اول آن یک لاتین تبار نوجوان به نام «جس مورالس» با بازی «لیزت الکسیس» است. جس بیست ساله به همراه دوستانش وارد ماجراجویی تازه‌ای پیرامون خانواده‌اش و اسرار آن می‌شود و در این راه گنجینه‌هایی پنهان را کشف می‌کند.

دیگر بازیگران سریال «کاترین زتا-جونز» در نقش یک میلیاردر جسور و متخصص در بازار سیاه اشیای عتیقه، «لیندن اسمیت»، «زوری رید»، «جیک آستین واکر»، «آنتونیو سیپریانو»، و «جوردن رودریگز» خواهند بود. قسمت اول این سریال به نویسندگی وبیلرلی‌ها را «میرا نیر» کارگردانی کرده است.

اواخر سال ۲۰۱۹ گزارش شده بود که دیزنی و «جری بروکهایمر» قسمت سوم فیلم «گنجینه‌ ملی» را با همکاری «کریس برمنر» نویسنده «پسران بد برای همیشه» (Bad Boys for Life) به تولید می‌رسانند. بروکهایمر گفته بود: «بدون شک بر روی یک پروژه برای شبکه‌های استریمینگ و یک فیلم برای سینما کار می‌کنیم. امیدواریم که هر دوی آن‌ها به سرانجام برسد و «گنجینه ملی» دیگری را ببینیم، اما هر دوی این پروژه‌ها به شکل فعال در حال پیشرفت‌اند… سریالی که برای دیزنی+ ساخته می‌شود بازیگرانی بسیار جوان‌تر دارد. همان ایده است اما با بازیگرانی جوان. نسخه‌ی سینمایی ممکن است با بازیگران قبلی ساخته شود.»

پخش فصل اول «گنجینه ملی» در ماه دسامبر گذشته از دیزنی+ آغاز شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید