news-background
news-background

باکس آفیس: فروش ۲.۵ میلیون دلاری Evil Dead Rise در شب اول اکران

ژانر وحشت همچنان می‌تازد.

فیلم «خیزش مرده شریر» (Evil Dead Rise) در شب اول اکران در بازارهای داخلی به فروش ۲.۵ میلیون دلاری رسیده است. این فروش برای فیلمی در ژانر وحشت و در ماه آوریل ستودنی است اما این روزها فیلم پرفروش دیگری به نام «فیلم برادران سوپر ماریو» (The Super Mario Bros. Movie) هم روی پرده است.

اقتباس از بازی محبوب نینتندو در سومین هفته اکران به سمت فروش ۵۰ میلیون دلاری در حرکت است. این فیلم تا امروز از فروش جهانی ۷۲۴ میلیون دلاری گذر کرده و به زودی بالاتر از «مینیون‌ها: ظهور گرو» (Minions: The Rise of Gru) به پرفروش‌ترین فیلم دوران پسا-پاندمی تبدیل خواهد شد.

انتظار می‌رود «خیزش مرده شریر» در افتتاحیه داخلی حدود ۲۰ تا ۲۵ میلیون دلار فروش کند. «خیزش مرده شریر» پنجمین قسمت چندگانه‌ای است که در سال ۱۹۸۱ با فیلم «سم ریمی» آغاز شد. قسمت چهارم با عنوان «مرده شریر» در سال ۲۰۱۳ با بودجه ۱۷ میلیون دلاری ساخته شد و ۹۷.۵ میلیون دلار فروش کرد.

در خلاصه داستان رسمی پنجمین قسمت «مرده شریر» آمده است: ««خیزش مرده شریر» اکشن را از جنگل به شهر می‌برد و داستان پیچیده دو خواهر با بازی سالیوان و ساترلند را روایت می‌کند که دیدار مجدد آن‌ها با خیزش شیاطین دیری نمی‌پاید و آنان را وارد نبردی برای بقا می‌کند در حالی که کابوس‌وارترین نسخه قابل‌تصور خانواده مواجه می‌شوند.»

«لیلی سالیوان»، «آلیسا ساترلند»، «مورگان دیویس»، «گابریل اکولز» و «نل فیشر» از جمله بازیگران این فیلم خواهند بود.

فیلم «پیمان» (The Covenant) «گای ریچی» با بازی «جیک جیلنهال» که داستانی در سال‌های وقوع جنگ افغانستان روایت می‌کند این هفته اکران شده و به دنبال فروش ۶ میلیون دلاری است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید