news-background
news-background

تریلر سریال High Desert: همکاری مجدد بن استیلر و پاریشا آرکت

«های دیزرت» سومین سریال مشترک استیلر و آرکت است.

اپل تی‌وی+ اولین تریلر سریال کمدی «های دیزرت» (High Desert) با بازی «پاتریشا آرکت» و «بن استیلر» را منتشر کرد. استیلر اولین اپیزود این سریال را کارگردانی کرده و یکی از تهیه‌کنندگان پروژه خواهد بود. «نانسی فیچمن»، «کیتی فورد» و «جنیفر هوپ» نویسندگان سریال خواهند بود.

«های دیزرت» در مورد شخصیتی به نام پگی با بازی آرکت است که پس از مرگ مادرش مواد مخدر را ترک می‌کند تا زندگی تازه‌ای از سر بگیرد. او در یک شهر کوچک صحرایی در کالیفرنیا به همراه مادرش زندگی می‌کرده است. پگی تصمیم می‌گیرد زندگی خود را با تبدیل شدن به یک کارآگاه خصوصی متحول کند. «مت دیلون»، «روپرت فرند»، «برد گرت»، «برنادت پیترز» و «کی‌یر اودانل» دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

این سریال سومین پروژه تلویزیونی مشترک آرکت و استیلر و دومین آن‌ها برای اپل است. آرکت برای بازیگری و استیلر برای کارگردانی سریال «فرار از دنمورا» (Escape at Dannemora) نامزد دریافت امی شدند. آن‌ها در سریال تریلر «جداسازی» (Severance) اپل با بازی «آدام اسکات» نیز با یکدیگر همکاری کردند. آرکت و استیلر با «رد اور فیلم» تهیه‌کنندگان اجرایی سریال خواهند بود.

اپل تی‌وی+ سه اپیزود اول سریال «های دیزرت» را ۱۷ مه پخش می‌کند و قسمت‌های بعدی را به صورت هفتگی در دسترس مشترکین قرار می‌دهد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید