news-background
news-background

عنوان دنباله Godzilla vs. Kong اعلام شد: Godzilla x Kong: The New Empire

دنباله «گودزیلا علیه کونگ» در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

برادران وارنر و لجندری اعلام کردند که دنباله «گودزیلا علیه کونگ» (Godzilla vs. Kong) در تاریخ ۱۵ مارس سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد و «گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید» (Godzilla x Kong: The New Empire) نام گرفته است.

«آدام وینگارد» برای کارگردانی این قسمت بازگشته و «ربکا هال»، «برایان تایری هنری» و «هیلی هاتل» نقش‌های پیشین خود را تکرار کرده‌اند. «دن استیونز»، «فالا چن» و «ریچل هوس» از جمله بازیگران جدید فیلم خواهند بود.

«گودزیلا علیه کونگ» دنباله‌ای بود برای «گودزیلا: سلطان هیولاها» (Godzilla: King of the Monsters) و «گودزیلا: جزیره جمجمه» (Kong: Skull Island) که در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ اکران شدند. «الکساندر اسکارزگارد»، «میلی بابی براون»، «ربکا هال»، «برایان تایری هنری»، «آیزا گنزالس»، «جسیکا هنویک»، «جولین دنیسون»، «کایل چندلر»، و «دیمیان بشیر» از جمله بازیگران این فیلم بودند.

«گودزیلا علیه کونگ» محبوب‌ترین فیلم سال ۲۰۲۱ در سایت‌های دانلود غیرمجاز بوده است. آن فیلم به کارگردانی «آدام وینگارد» بهار گذشته ۳.۶ میلیون خانوار بیننده آمریکایی داشت و رکورد تاریخ اچ‌بی‌او مکس را تا آن مقطع شکست. فروش جهانی این فیلم در سالن‌های سینمایی که به تازگی بازگشایی شده بودند نیز با وجود پخش همزمان از اچی‌بی‌او مکس به ۴۷۰ میلیون دلار رسید.

«گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید» پنجمین فیلم «دنیای هیولایی» برادران وارنر و لجندری خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۱:۴۸

چرا اورانگوتان آخه؟ :( خب این همه هیولا و دشمن خفن دیگه هست...

نمایش اسپویل