news-background
news-background

آنا د آرماس مونولوگ برنامه SNL را به زبان اسپانیایی شروع کرد: «با سریال Friends انگلیسی یاد گرفتم»

بازیگر کوبایی تبار «بلوند» شنبه شب مجری برنامه «اس‌ان‌ال» بود.

«آنا د آرماس» مونولوگش در برنامه «اس‌ان‌ال» (Saturday Night Live) را به زبان اسپانیایی شروع کرد. او برای اولین بار مجری این برنامه زنده بود.

بازیگر فیلم «بلوند» (Blonde) جملاتی را به اسپانیایی بیان کرد که و گفت: «سال بی‌نظیری بوده و من خیلی خوشحالم که امشب مجری برنامه هستم.» او که متولد کوباست و در ۲۶ سالگی به ایالات متحده نقل مکان کرده سپس بینندگان را از نگرانی درآورد و گفت شوخی کرده است: «انگلیسی حرف می‌زنم.»

د آرماس می‌گوید انگلیسی را با دیدن سریال «دوستان» (Friends) یاد گرفته است: «همان‌طور که همه وقتی به این کشور می‌آیند با این سریال یاد می‌گیرند. چه کسی فکر می‌کرد که «چندلر بینگ» بهترین استاد زبان انگلیسی باشد؟»

او در ادامه می‌گوید «سالی جادویی» را پشت سر گذاشته چرا که با «بلوند» نامزد اسکار شده است. علاوه بر این، د آرماس فاش می‌کند که تا سه هفته آینده شهروندی آمریکایی خواهد شد: «افتخار می‌کنم که یک شهروند آمریکایی می‌شوم چون وقتی به اینجا آمدم همه استقبال کردند.»

د آرماس به یاد می‌آورد که وقتی در «دستان سنگی» (Hands of Stone) با «رابرت دنیرو» همکاری کرده، این بازیگر کهنه‌کار به او گفته است که در سفرش به کوبا به خانواده او سری خواهد زد: «کاملاً فراموش کرده بودم. بعد یک روز ناگهان پدرم تماس گرفت – هیجان‌زده بود. گفتم: «پدر چه شده؟» گفت: «رابرت دنیرو در محل کار به دیدنم آمد.» اقدام خیلی محبت‌آمیزی بود و بخت به من رو کرده که با بازیگران حامی زیادی همکاری کرده‌ام. پدرم به من خیلی افتخار کرد و امروز که روی این صحنه ایستاده‌ام به من افتخار می‌کند.»

د آرماس در چند بخش دیگر برنامه از جمله یک مسابقه تلویزیونی و جلسه ضبط یک ترانه رپ ساختگی ظاهر شد. او که به زودی در فیلم «روح‌زده» (Ghosted) دیده خواهد شد، در پایان برنامه اعلام کرد که مایل است دوباره مجری «اس‌ان‌ال» شود: «خواهش می‌کنم من را برگردانید.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ فروردین ۱۴۰۲ ۱۵:۰۸

واسه همینه هنوز لهجه داری

نمایش اسپویل