news-background
news-background

آمازون سریال‌های Robocop و Stargate را در دست ساخت دارد

سریال‌های «پلیس آهنی»، «استارگیت» و بسیاری دیگر در دست ساخت قرار دارند.

آمازون سریال‌های تلویزیونی «پلیس آهنی» (Robocop)، «استارگیت» (Stargate)، «قانوناً بلوند» (Legally Blonde)، «شهرت» (Fame)، «هفت دلاور» (The Magnificent Seven)، «پلنگ صورتی» (Pink Panther) و بسیاری دیگر را پس از خریداری استودیوی ام‌جی‌ام در دست ساخت دارد.

«ددلاین» گزارش داده است که رویکرد آمازون به هر پروژه متفاوت خواهد بود و با همکاری فیلمسازان بزرگ ساخته خواهد شد. علاوه بر این ممکن است برای برخی عناوین هم سریال و هم فیلم تولید شود.

آمازون برنامه‌های مشابهی برای تولید دنباله برای «قانوناً بلوند» و «استارگیت» دارد و این احتمال بیشتری وجود دارد که استودیو ابتدا به سراغ تولید فیلم برود. منابع نزدیک به آمازون می‌گویند احتمال تولید سریال «پلیس آهنی»، «هفت دلاور» و «شهرت» بیش از فیلم آن‌هاست اما «پلنگ صورتی» ممکن است ابتدا به شکل فیلم ادامه پیدا کند.

پیش‌تر گزارش شده بود که دنیای «کرید» (Creed) با سریال و فیلم‌های بیشتر گسترش پیدا می‌کند و آمازون با «مایکل بی. جردن» وارد مذاکره شده است. این استودیو علاوه بر این به تازگی با «سیلوستر استالونه» برای تولید فیلم و سریال قرارداد بسته است. سریال «راکی» (Rocky) ممکن است یکی از این پروژه‌ها باشد.

در مورد چندگانه «جیمز باند» جز یک مسابقه تلویزیونی برنامه‌ای ندارد زیرا استودیوی ۱۰۰ ساله ام‌جی‌ام ترجیح می‌دهد بر روی فیلم‌های بلند تمرکز کند. ام‌جی‌ام آرشیوی متشکل از صحنه‌های حذف شده «۲۰۰۱: ادیسه فضایی» (2001: A Space Odyssey) و فیلمنامه‌های ساخته‌نشده‌ای از «وودی آلن»، «ساموئل بکت» و «استنلی کوبریک» دارد.

قسمت اول «پلیس آهنی» در سال ۱۹۸۷ در گیشه ۵۰ میلیون دلار فروخت و از سه نامزدی اسکارش موفق به دریافت جایزه بهترین افکت‌های صوتی شد. در آن فیلم «پیتر ولر» در نقش پلیسی بازی کرد که به شدت مجروح شده و در آستانه جان سپردن است، اما به موجودی نیمه-روبات-نیمه-انسان مبدل می‌شود و به پاکسازی جنایات شهر دیترویت می‌پردازد. ام‌جی‌ام بازسازی این فیلم را در سال ۲۰۱۴ با همکاری «جوئل کینامان» در نقش اصلی و کارگردانی «خوزه پادیلا» تولید کرد. آن فیلم در ایالات متحده عملکرد خوبی نداشت، اما ۲۴۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و به ویژه در کشور چین موفق بود. پنج سال پیش گزارش شده بود که «نیل بلومکمپ» کارگردان آثاری چون «منطقه ۹» (District 9) دنباله دیگری برای «پلیس آهنی» می‌سازد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید