news-background
news-background

راسل کرو می‌گوید پس از فیلمبرداری The Pope's Exorcist شاهد اتفاق مرموزی بوده است؛ Kraven the Hunter فیلم تلخی است

کرو به تازگی در فیلم فراطبیعی «جن‌گیر پاپ» دیده شده است.

«راسل کرو» فاش کرده است که پس از فیلمبرداری «جن‌گیر پاپ» (The Pope's Exorcist) شاهد وقوع حادثه‌ای مرموز بوده است. این بازیگر ۵۹ ساله می‌گوید به دنبال پایان فیلمبرداری پروژه در ایرلند یک روز پرنده مرده‌ای را جلوی در خانه‌اش دیده است. کرو نقش «پدر گابریل آمورث» را در این فیلم فراطبیعی بازی کرده که در طول حیاتش بیش از ۶۰ هزار جن‌گیری را اجرا کرده بود.

کرو در مصاحبه با «جو» می‌گوید این اتفاق را فراطبیعی و از جانب نیرویی ماورائی نمی‌داند. او توضیح می‌دهد: «چون پیرمردی اهل صحرا هستم، دو دو تا چهار تا کردم و متوجه شدم که باید جانوری آن اطراف بوده باشد که متوجه شده ما در خانه نیستیم و پرنده مرده را به عنوان هدیه بازگشت به خانه تقدیم کرده باشد.»

او در مورد اتفاقات فراطبیعی که در حین فیلمبرداری فیلم‌هایی چون «جن‌گیر» (The Exorcist) گزارش شده می‌گوید: «به نظر من بسیاری از این اتفاقات در واقع به این بستگی دارد که آماده پذیرش چه هستید و اینکه آیا می‌توانید معقول بمانید یا نه...»

«پدر گابریل آمورث» در سال ۲۰۱۶ درگذشت و مرگ او در ایتالیا که مردمش سالانه ۵۰۰ هزار مرتبه به جن‌گیر مراجعه می‌کنند، به یک روز ملی تبدیل شد.

کرو در مصاحبه دیگری با «کامیک‌بوک» فیلم ابرقهرمانی «کریون شکارچی» (Kraven the Hunter) سونی که اسپین‌آفی برای «مرد-عنکبوتی» (Spider-Man) است را «به شکل غیرمنتظره‌ای تلخ» توصیف می‌کند و می‌گوید: «هنوز آن را ندیده‌ام، اما می‌دانم که قرار است به زودی یک دور دیگر فیلمبرداری کنیم. چند هفته آینده یک صحنه را باید بازی کنم.» او در مورد کارگردانی «جی.سی. شاندور» اضافه می‌کند: «واقعاً برای آنچه پیش روی اوست و نوع واکنش مردم هیجان‌زده‌ام.»

«آرون تیلور-جانسون» در قنش «سرگی کراوینوف» شکارچی هیولا، «آریانا دبوز» در نقش شخصیت جادوگر «کالیپسو»، «الکساندر نیوولا» در نقش یک شخصیت شرور، «کریستفر ابت»، و «فرد هکینگر» در نقش «دیمیتری اسمردیاکوف» برادر ناتنی سرگی دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

«جن‌گیر پاپ» ۱۴ آوریل و «کریون شکارچی» ۶ اکتبر در سالن‌های سینما اکران خواهند شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید