news-background
news-background

سریال Sex/Life سارا شاهی یک روز پس از انتقاد بازیگر از سازندگان کنسل شد

فصل سوم «زندگی/جنسی» در نتفلیکس ساخته نخواهد شد.

نتفلیکس سریال «زندگی/جنسی» (Sex/Life) با بازی «سارا شاهی» را پس از دو فصل کنسل اعلام کرد. فصل دوم این سریال ۲ مارس و فصل اول ژوئن سال ۲۰۲۱ پخش شده بود.

شاهی ایرانی تبار در این سریال نقش شخصیتی به نام «بیلی کانلی» را بازی می‌کند، زن خانه‌دار و مادری که به ظاهر زندگی بی‌نقصی در حاشیه شهر می‌گذراند. اما خاطرات هیجان‌انگیز گذشته در سال‌های جوانی وقتی دوست پسر نابکار سابقش را ملاقات می‌کرد او را رها نمی‌کنند. وقتی همسر بیلی دفترچه خاطرات روزانه‌اش را کشف می‌کند، او باید راهی برای مادر و همسر ماندن و ارضای آن فانتزی‌ها بیابد.

«مایک ووگل»، «آدام دیموس»، و «مارگارت اودت» دیگر بازیگران سریال در کنار شاهی خواهند بود. «استیسی روکستر» که سریال‌هایی چون «غیرواقعی» (Unreal) و «پیچیده» (Twisted) را در کارنامه دارد نویسنده این سریال بود.

این سریال به دلیل نمایش بدن شخصیت‌های مرد جنجال‌برانگیز شده بود. فصل اول «زندگی/جنسی» به مدت دو هفته در صدر فهرست پربیننده‌ترین سریال‌های انگلیسی زبان نتفلیکس قرار گرفت اما فصل دوم بیننده کمتری داشت و پایین‌تر از فصل سوم «اوتر بنکس» (Outer Banks) ایستاد.

شاهی این هفته در مصاحبه با یک پادکست (Not Skinny But Not Fat) نویسندگی فصل دوم را «فریب‌آمیزتر» خوانده بود: «بدون شک از حمایتی که سازندگان در فصل اول داشتند برخوردار نبودم. تجربه متفاوتی برای من شد – و از گفتنش ترسی ندارم. این بخشی از بازیگری است. همیشه قرار نیست با فیلمسازی موافق باشم. همیشه قرار نیست از آنچه می‌کنم یا می‌گویم راضی باشم. اما شغل من این است تا باورپذیرش کنم. پس از گفتن این حرف‌ها دیگر نمی‌توانم برای نتفلیکس کار کنم. اما نمی‌توانم دروغ بگویم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ فروردین ۱۴۰۲ ۱۲:۱۲

ایشون به ادعای خودشون از طرف پدری از نوادگان فتحعلی شاه قاجار هستند با مادری اسپانیایی و ایرانی تبار نیستند.

نمایش اسپویل
۲۳ فروردین ۱۴۰۲ ۱۵:۱۶

فتحعلی شاه قاجار کجایی بود ؟؟؟! دوست گرام!؟

نمایش اسپویل