news-background
news-background

پخش فیلم Shazam! Fury of the Gods در پلتفرم‌های استریم سه هفته پس از اکران؛ تاریخ انتشار نسخه دیجیتال Ant-Man 3

«شزم! خشم خدایان» فقط سه هفته پس از اکران از پلتفرم‌های دیجیتال پخش خواهد شد.

فیلم «شزم! خشم خدایان» (Shazam! Fury of the Gods) برادران وارنر و دی‌سی فقط سه هفته پس از اکران در سالن‌های سینما از امروز جمعه، ۷ آوریل در پلتفرم‌های دیجیتال عرضه خواهد شد. وارنر اعلام کرده است که دیسک‌های بلو-ری این فیلم ۲۳ مه در دسترس قرار می‌گیرند و قیمت اجاره به مدت ۴۸ ساعت ۲۰ دلار خواهد بود.

«شزم ۲» ۱۷ مارس در سالن‌های سینما اکران شد اما در هفته دوم با کاهش فروش ۶۹ درصدی روبرو بود و توان رقابت با «جان ویک ۴» (John Wick 4) را نداشت. «شزم ۲» با بودجه ۱۲۵ میلیون دلاری تولید شده و برادران وارنر ۱۰۰ میلیون دلار دیگر برای بازاریابی و تبلیغات هزینه کرده است. بنابراین انتظار می‌رود این فیلم ابرقهرمانی نزدیک به ۱۵۰ میلیون دلار پس از عرضه در تمامی بازارها برای وارنرها زیان به بار آورد.

«زکری لیوای» بازیگر نقش «شزم» با انتشار یک ویدیوی زنده در اینستاگرام از هواداران ملتمسانه درخواست کرده بود که این فیلم را در سالن‌های سینما ببینند و نقدهای مثبت ثبت کنند: «اما به نظر من مهم‌ترین مشکلی که داریم بازاریابی است. این یک فیلم خانوادگی بی‌نقص است، و با این حال بسیاری از خانواده‌ها از آن آگاهی ندارند. مایه تأسف است.» او خوشحالی هواداران «زک اسنایدر» از شکست «شزم ۲» را «غم‌انگیز اما واقعی» دانسته بود.

مارول و دیزنی از سوی دیگر اعلام کرده‌اند که «مرد-مورچه‌ای و زنبور: کوانتومانیا» (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) در تاریخ ۱۸ آوریل در پلتفرم‌های دیجیتال و از ۲۲ مه به صورت دیسک‌های دی‌وی‌دی و بلو-ری عرضه خواهد شد.

این فیلم از «دنیای سینمایی مارول» کمتر از دو ماه قبل در سالن‌های سینما اکران شد و انتظارات استودیو را برآورده نکرد. «مرد-مورچه‌ای ۳» کمترین امتیاز این چندگانه را با ۴۷ درصد در «راتن تومیتوز» ثبت کرد و ۴۷۳ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

جف لاونس» نویسنده این فیلم در مصاحبه با «دیلی بیست» می‌گوید از واکنش‌های منفی منتقدین غافلگیر شده است: «راستش را بخواهید، از آن نقدها غافلگیر شدم. در رتبه خیلی پایینی قرار گرفت… نقدهای خوبی نبودند، و من فکر می‌کردم: «یعنی چه…؟» واقعاً به آنچه برای «جاناتان [میجورز]» و «میشل فایفر» نوشتم افتخار می‌کنم. به نظرم اثر خوبی بود، می‌دانید؟ و این بود که مأیوس و واقعاً غمگین شدم.»

«ویکتوریا آلونسو» یکی از مدیران و تهیه‌کنندگان قدیمی مارول پس از شکست تجاری و هنری «مرد-مورچه‌ای ۳» اخراج شد هرچند دلایل این جدایی رسماً اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید