news-background
news-background

فیلم Shrek 5 با صداپیشگان قبلی در دست ساخت است

قسمت چهارم «شرک» ۱۳ سال قبل اکران شده بود.

مدیر عامل استودیوی ایلومینیشن در مصاحبه با «ورایتی» تأیید کرده است که «شرک ۵» (Shrek 5) با صداپیشگان قبلی در دست ساخت است. قسمت چهارم این چندگانه تحت عنوان «شرک برای همیشه» (Shrek Forever After) در سال ۲۰۱۰ اکران شده بود اما اسپین‌آف «گربه چکمه‌پوش» (Puss in Boots) به تازگی به نمایش درآمده است.

«کریس ملداندری» مدیر عامل ایلومینیشن و مدیر هنری دریم‌ورکس تأیید می‌کند که دنباله «شرک ۵» در اولین مراحل پیشرفت قرار دارد و انتظار می‌رود همه صداپیشگان قبلی بازگردند: «بی‌شباهت با مراحلی که برای «ماریو» طی کردیم نیست، یعنی توجه به عناصری که مخاطبین بیشتر دوست داشته‌اند، و تلاش برای تجلیل از آن عناصر اساسی. و سپس سخت کوشیدن برای ساختن عناصر داستانی و شخصیت‌های جدیدی که ما را به مسیرهای تازه می‌برند. صداپیشگان قبلی بخش عظیمی از این اتفاق‌اند.»

او اضافه می‌کند:‌ «انتظار داریم که صداپیشگان برگردند. مذاکره شروع شده و همه‌چیز نشان از اشتیاق آن‌ها برای بازگشت دارد.»

«شرک برای همیشه» با بودجه ۱۶۵ میلیون دلاری تولید شد و ۷۵۲ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. قسمت اول «شرک» که ماجراجویی‌های یک غول سبز با صداپیشگی «مایک مایرز» را روایت می‌کند، در سال ۲۰۰۱ اکران شد. «مایک مایرز» در نقش «شرک»، «ادی مورفی» در نقش خر، «کامرون دیاز» در نقش پرنسس فیونا، «جان هم» در نقش بروگان هیولا،‌ «جین لینچ» در نقش گرچد هیولا، «کریگ رابینسون» در نقش کوکی، «والت دورن» در نقش رامپل‌استیلت‌اسکین، «جولی اندروز» در نقش ملکه لیلیان، «جان کلیز» در نقش پادشاه هارولد، «جان لیتگو»، و بسیاری دیگر از جمله صداپیشگان چندگانه بوده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید