news-background
news-background

دیزنی لایو-اکشن Moana را با دووین جانسون می‌سازد

جانسون در انیمیشن «موانا» صداپیشگی کرده بود.

دیزنی نسخه لایو-اکشن فیلم انیمیشن «موانا» (Moana) را در دست ساخت دارد. در فیلم انیمیشن که در سال ۲۰۱۶ اکران شد «دووین جانسون» صداپیشگی کرده بود. دیزنی در جلسه سالانه سهامداران تولید این فیلم را تأیید کرده است. پیام از پیش ضبط شده جانسون در این رویداد پخش شده است.

جانسون از هاوایی می‌گوید: «همان‌طور که بسیاری از شما ممکن است ندانید، گروه درخشان دیزنی انیمیشن و همکارانم از شخصیت ماوی و حضور پدربزرگم، پیتر مایویای افسانه‌ای بسیار الهام گرفتیم. به شکلی ماوی را به یاد پدربزرگم زنده می‌کنیم.»

در حال حاضر نویسنده، کارگردان و یا بازیگر دیگری به این پروژه افزوده نشده است. جانسون با کمپانی «سون پاکس پروداکشنز» یکی از تهیه‌کنندگان فیلم لایو-اکشن خواهد بود. «آلیئی کراوالیو» صداپیشه نقش «موانا» در نسخه انیمیشن تهیه‌کننده اجرایی فیلم است.

«موانا» به کارگردانی «جان ماسکر» و «ران کلمنز» پنجاه و ششمین فیلم استودیوی والت دیزنی انیمیشن بود و داستانی در یک دنیای فانتزی و باستانی با تمرکز بر دختر رئیس یک قبیله روایت کرد. «موانا» ۶۴۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و ترانه‌های اریجینال «لین مانوئل میراندا» برای فیلم برنده جایزه گرمی شد.

دیزنی در سال‌های اخیر بسیاری از فیلم‌های انیمیشن را از جمله «دیو و دلبر» (Beauty and the Beast)، «شیر شاه» (Lion King)، «دامبو» (Dumbo)، «علاءالدین» (Aladdin) و به تازگی «پری دریایی کوچولو» (The Little Mermaid) را به لایو-اکشن تبدیل کرده است. این استودیو «پیتر پن و وندی» (Peter Pan and Wendy) با بازی «جود لا»، «گربه‌های اشرافی» (Aristocats) به کارگردانی «کوئست‌لاو» و «سفید برفی» (Snow White) را در دست ساخت دارد.

جانسون سال گذشته در «بلک آدام» (Black Adam) دیده شد و قرار بود برای دنباله آن بازگردد اما «جیمز گان» مدیر استودیوی دی‌سی تأیید کرده است که جانسون در فاز اول دنیای جدید دی‌سی جایی ندارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید