news-background
news-background

بازگشت کریس همسورث در اولین تریلر فیلم Extraction 2

«تایلر ریک» زنده و آماده نبرد است. سه سال پس از آنکه «کریس همسورث» نقش سرباز عملیات سیاه را در ««آزادسازی» (Extraction) به کارگردانی «سم هارگریو» و تهیه‌کنندگی برادران روسو را بازی کرد، از مرگی ظاهری بازگشته و دوباره آماده به خطر انداختن جان خود در «آزادسازی ۲» (Extraction 2) است.

تریلر با دختری شروع می‌شود که هراسان به نظر می‌رسد در حالی که با نگرانی در یک سلول زندان تاریک نشسته، قبل از اینکه ریک از تاریکی بیرون بیاید و به شکل صریحی به او بگوید: «بجنب». همچون فیلم‌های قبلی جو و آنتونی روسو، دیری نمی‌گذرد که همه چیز به سرعت متشنج و ریک درگیر یک جنگ تمام عیار در زندان می‌شود.

«آزادسازی» که با بودجه ۶۵ میلیون دلاری تولید شده بود، در ماه‌های ابتدایی پاندمی، پس از چند هفته به پربیننده‌ترین فیلم اریجینال شبکه تبدیل شد. نت‌فلیکس اعلام کرد که این فیلم در چهار هفته اول توسط ۹۹ میلیون خانوار دیده شده است.

هارگریو در مورد فیلمبرداری دنباله پیش‌تر به «کلایدر» گفته بود: «زیبایی این فیلم‌های اکشن و بزرگ این است که فیلمسازان را – از جمله خود من – به چالش می‌کشند و انتظار را فراتر می‌برند. مثلاً شما چگونه می‌خواهید انتظارات را فراتر ببرید وقتی فیلم‌های اکشن زیادی عرضه شده‌اند. حتی پس از «آزادسازی»، بسیاری از فیلم‌ها آمدند و مرز‌ها را پشت سر گذاشتند بنابراین ما باید فراتر از آن‌ها برویم. ما باید سطح اکشن را ارتقاء دهیم.»

هارگریو پایان‌های متفاوتی از «آزادسازی» را فیلمبرداری کرد و سپس براساس اکران‌های آزمایشی تصمیم گرفت که تایلر را زنده بگذارد. کارگردان می‌گوید: «غافلگیرکننده نبود که بسیاری از مردم می‌خواستند شخصیت زنده بماند، و بعضی دیگر می‌خواستند بمیرد. نظرات متفاوتی وجود داشت؛ میان آن‌ها تقریباً دو دستگی افتاده بود. ما تمایل داشتیم که تا حد ممکن مخاطبین بیشتری را راضی کنیم بی‌آنکه تمامیت داستان را به خطر بیندازیم.»

«آزادسازی۲» ۱۶ ژوئن پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید