news-background
news-background

باکس آفیس: افتتاحیه جهانی ۷۲ میلیون دلاری Dungeons & Dragons

به‌روزرسانی یکشنبه: فیلم «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: احترام در میان سارقان» (Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves) پارامونت در اولین هفته اکران در ۶۰ بازار خارجی ۳۳ میلیون دلار فروخت و افتتاحیه جهانی ۷۱.۵ میلیون دلاری را ثبت کرد.

پرفروش‌ترین بازارهای خارجی این فیلم بریتانیا با ۴.۳ میلیون دلار، مکزیک و استرالیا با ۲.۴ میلیون دلار، و ایتالیا و اسپانیا با ۱.۳ و ۱.۱ میلیون دلار بودند. این فیلم در آلمان ۳ میلیون دلار و در کره ۱.۴ میلیون دلار فروخته اما در فرانسه، برزیل و خاور میانه هنوز اکران نشده است. نزدیک به ۵.۷ میلیون دلار از فروش فیلم از سینماهای آیمکس به دست آمده است.

در آمریکای شمالی برای «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان» فروش افتتاحیه ۳۸.۵ میلیون دلاری ثبت شد. پرفروش‌ترین بازارهای داخلی این فیلم سیاتل، سالت لیک سیتی، دنور، پورتلند و مینیاپلیس بودند. «اینت‌تلیجنس» گزارش داده است که در طول آخر هفته گذشته ۳ میلیون بلیت برای این فیلم به فروش رفته است.

«جان ویک ۴» (John Wick: Chapter 4) این هفته در ۷۵ کشور ۳۵ میلیون دلار فروش کرد و از ۲۴۵ میلیون دلار در سراسر دنیا گذشت. فروش خارجی این دنباله اکشن با بازی «کیانو ریوز» تا هفته دوم به ۱۲۲ میلیون دلار و فروش داخلی آن در هفته دوم به ۲۸.۲ میلیون دلار می‌رسد. «جان ویک ۴» در هفته دوم ۶۲ درصد کاهش فروش داشت.

 

«سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: احترام در میان سارقان» به دنبال افتتاحیه ۴۰ میلیون دلاری

به‌روزرسانی شنبه: فیلم «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: احترام در میان سارقان» (Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves) استودیوی پارامونت همچنان به دنبال افتتاحیه ۴۰ میلیون دلاری است. این فیلم از مخاطبین نمره بسیار خوب A- «سینمااسکور» دریافت کرده در حالی که امتیاز فیلم در «پست‌ترک» به ۹۰ درصد می‌رسد و ۷۷ درصد سینماروها دیدنش را توصیه می‌کنند.

«سیاه‌چال‌ها و اژدهایان» دارای ۶۰ درصد مخاطب مرد، ۴۱ درصد مردان بالاتر از ۲۵ ساله، ۲۷ درصد زنان بالاتر از ۲۵ ساله، ۲۰ درصد مردان زیر ۲۵ ساله و ۱۲ درصد زنان زیر ۲۵ ساله بوده است. حدود ۴۸ درصد از سینماروها اروپایی تبار، ۲۶ درصد لاتین تبار، ۱۰ درصد آسیایی تبار و ۸ درصد آفریقایی تبار بوده‌اند.

فیلم «یک انسان خوب» (A Good Person) به کارگردانی «زک براف» و بازی «فلورنس پیو» در دومین هفته اکران در ۶۸۷ سالن سینما ۵۵۷ هزار دلار فروخت و از ۱.۸ میلیون دلار عبور کرد.

تمامی فیلم‌ها در طول این آخر هفته ۱۰۰.۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروختند و رشد ۲۱ درصدی را نسبت به آخر هفته مشابه در سال گذشته نشان دادند. با این حال این فروش همچنان ۲۷ درصد تا فروش آخر هفته مشابه سال ۲۰۱۹ با ۱۳۷.۸ میلیون دلار و وقتی که «دامبو» (Dumbo) اکران شده بود فاصله دارد.

فروش ۵.۶ میلیون دلاری «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: احترام در میان سارقان» در شب اول

به‌روزرسانی جمعه: فیلم «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: احترام در میان سارقان» (Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves) استودیوی پارامونت به دنبال افتتاحیه داخلی ۴۰ میلیون دلاری است. این فیلم با بازی «کریس پاین»، «میشل رودریگز» و «رگی ژان پیج» تا شب اول اکران ۵.۶ میلیون دلار فروخته است.

این فیلم که با بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری تولید شده، از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۲ درصد مخاطبین و ۸۹ درصد منتقدین دریافت کرده است. پارامونت تا حدی به این فیلم باور داشت که آن را در جشنواره «جنوب از جنوب غربی» (SXSW) اکران کرد. این فیلم در ۵۸ بازار بین‌المللی از جمله استرالیا، آلمان، ایتالیا، ژاپن، کره و مکزیک افتتاح خواهد شد و انتظار می‌رود بیش از ۲۵ میلیون دلار بلیت‌فروشی کند.

داستان فیلم در مورد گروهی از سارقان است که با سفر به یک قلمرو در تلاشند مانع سلطه یک نیروی شیطانی بزرگ بر دنیا شوند. نویسندگی فیلمنامه و کارگردانی به «جاناتان گلدستین» و «جان فرانسیس دیلی» سپرده شده که کمدی تحسین‌شده «شب بازی» (Game Night) و «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) سونی و مارول را در کارنامه دارند. «هیو گرنت»، «جاستیس اسمیت»، و «سوفیا لیلیز» از جمله بازیگران این فیلم خواهند بود.

فروش شب اول «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان» بالاتر از فیلم «آنچارتد» (Uncharted) سونی با ۴.۱ میلیون دلار و نیز فیلم‌های «کونگ: جزیره جمجمه» (Kong: Skull Island) با ۳.۷ میلیون دلار و «مکس دیوانه: جاده خشم» (Mad Max: Fury Road) با ۳.۷ میلیون دلار است.

«جان ویک ۴» (John Wick: Chapter 4) که از فروش داخلی ۹۴.۶ میلیون دلاری عبور کرده به دنبال فروش ۳۰ میلیون دلاری در هفته دوم است. بر اساس آخرین برآوردها «کرید ۳» (Creed III) با فروش آخر هفته ۵.۲ میلیون دلاری در رده سوم قرار می‌گیرد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید