news-background
news-background

فصل دوم The Night Agent در نتفلیکس تأیید شد؛ Grown-ish یارا شهیدی با فصل ششم به پایان می‌رسد

سریال «مأمور شب» در نتفلیکس رکوردشکنی کرده است.

یک روز پس از رکوردشکنی سریال «مأمور شب»‌ (The Night Agent)، نتفلیکس سفارش ساخت فصل دوم را تأیید کرد. نتفلیکس فصل دوم این سریال اکشن و جاسوسی به نویسندگی «شان رایان» را در قالب ۱۰ اپیزود می‌سازد. نتفلیکس با این مجموعه یکی از سریع‌ترین تصمیمات تاریخش را برای تمدید کردن یک سریال گرفته است.

 رایان می‌گوید: «دیدن این واکنش‌های عظیم به سریال لذت زیادی داشته و حاصل تلاش بازیگران، نویسندگان، کارگردانان و عوامل و همکاران ما در سونی پیکچرز تله‌ویژن و نتفلیکس بوده است. از به اشتراک گذاشتن ماجراجویی‌های بیشتر شبانه با هواداران جدید هیجان‌زده و مفتخریم.»

این سریال بر اساس رمانی به همین نام نوشته «متیو کوییرک» اقتباس شده است. «مأمور شب» ۱۶۸.۷ میلیون ساعت در چند روز اول بیننده داشت و در ۹۳ کشور به فهرست ۱۰ عنوان پربیننده نتفلیکس راه پیدا کرد.

داستان سریال در مورد یک مأمور اف‌بی‌آی دون پایه به نام «پیتر ساترلند» با بازی «گابریل بسو» است که در زیرزمین کاخ سفید مسئول پاسخ به تلفنی است که هرگز تماسی با آن گرفته نمی‌شود تا اینکه شب موعود فرا می‌رسد و او را وارد توطئه‌ای خطرناک می‌کند و نهایتاً مسیر او به «دفتر بیضی» کاخ سفید هموار می‌سازد.

«یارا شهیدی» این هفته با انتشار پیامی ویدیویی تأیید کرد که سریال «بزرگسال-گونه» (Grown-ish) پس از شش فصل در شبکه فری‌فرم به پایان می‌رسد. او فاش می‌کند که این فصل در قالب دو بخش پخش خواهد شد:‌ بخش اول تابستان امسال و بخش دوم و پایانی در سال ۲۰۲۴ از راه می‌رسد.

شهیدی نقش «زویی جانسون» و «مارکوس اسکرایبنر»‌ نقش برادر جوان‌تر او «آندره جانسون» را تکرار خواهد کرد. «ترور جکسون»، «دیگی سیمونز» و «دنیال پرکینز» دیگر بازیگران سریال خواهند بود. «کلویی بیلی» که به تازگی در سریال «هجوم»‌ (Swarm) آمازون دیده شده در چند اپیزود از فصل پنجم بازی کرده است. «هالی بیلی» نیز که به زودی در لایو-اکشن «پری دریایی کوچولو» (The Little Mermaid) دیزنی دیده خواهد شد از فصل چهارم به این سریال ملحق نشده است.

فصل اول «بزرگسال-گونه» ژانویه ۲۰۱۸ به عنوان اسپین‌آفی برای «سیاه-گونه» (Black-ish) ساخته شد و بر روی بزرگترین فرزند خانواده جانسون تمرکز کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید