news-background
news-background

فصل دوم House Of The Dragon کوتاه‌تر می‌شود

فیلمبرداری فصل دوم «خاندان اژدها» در بریتانیا به زودی آغاز خواهد شد.

فصل دوم سریال «خاندان اژدها» (House Of The Dragon) دو اپیزود کمتر از فصل اول خواهد بود. پیش‌درآمد «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) در فصل اول از ۱۰ اپیزود تشکیل شده بود اما فصل دوم در قالب هشت قسمت ساخته خواهد شد. «ددلاین» گزارش داده است که اچ‌بی‌او برای فصل سوم تمایل نشان داده است.

تولید فصل دوم به زودی در بریتانیا آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود اپیزودهای جدید تابستان سال ۲۰۲۴ آماده پخش شوند. اچ‌بی‌او تابستان پیش شمار اپیزودهای فصل دوم را فاش نکرد اما منابع نزدیک به شبکه می‌گویند بازنویسی فیلمنامه‌ها باعث شد که فصل جدید کوتاه‌تر شود. برخی ادعا می‌کنند که ادغام برادران وارنر دیسکاوری که با تمرکز بر کاهش هزینه‌ها صورت گرفت، در این تصمیم‌گیری بی‌تأثیر نبوده است.

پیش‌تر گزارش شده بود که نویسندگان «خاندان اژدها» تمایل دارند داستان سریال را در قالب سه یا چهار فصل روایت کنند. «رایان کاندال» تهیه‌کننده و شورانر این سریال با «جرج آر.آر. مارتین» پدیدآورنده دنیای «بازی تاج‌وتخت» همکاری می‌کند.

«ددلاین» گزارش داده است که فصل سوم «خاندان اژدها» در دست ساخت است و ممکن است چراغ سبز بگیرد. با توجه به اینکه بخش‌های زیادی از فصل دوم از جمله نبردهای عظیم به فصل سوم موکول شده و بنابراین سریال ممکن است تا چهار فصل ادامه پیدا کند.

مارتین اکتبر گذشته در وبلاگ خود نوشته بود که «خاندان اژدها» به چهار فصل نیاز دارد و بهتر بود مانند «سوپرانوها» (Sopranos) در هر فصل ۱۳ اپیزود داشته باشد: «با این همه، خوشحالم که همچنان در هر فصل ۱۰ ساعت داریم تا داستان را روایت کنیم. «حلقه‌های قدرت» (Rings of Power) فقط هشت ساعت داشت، همان‌گونه که ممکن است دیده باشید، و سریال «بادهای شوم» (Dark Winds) من در شبکه ای‌ام‌سی هر فصل شش اپیزود دارد. امیدوارم که به همین شکل بماند. برای رعایت عدالت در مورد داستان «خاندان اژدها» از اول تا آخر، چهار فصل کامل متشکل از ۱۰ اپیزود لازم است.»

مارتین پیش‌تر در مصاحبه با «پنگوئن رندم هوس» گفته بود: «یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که نویسندگان داشتند این بود که از کجا شروع کنند. [رایان کاندال شورانر سریال] با [اپیزود اول] و «شورای عالی» آغاز کرد جایی که لردها در مورد میراث جیهیریس رأی‌گیری کردند – او به تازگی فرزندش بیلون را به خاطر آپاندیس از دست داده – بنابراین حالا چه کسی وارث او خواهد بود؟ و لردها ویسریس را به جای رینیس انتخاب می‌کنند.»

برادران وارنر دیسکاوری از فصل ۲۰۰ میلیون دلاری اول «خاندان اژدها» و کمپین بازاریابی سریال که در تاریخ شبکه اچ‌بی‌او بی‌سابقه بود حمایت کردند.

کاندال و مارتین، «سارا هس» و «وینس جراردیس» تهیه‌کنندگان سریال و «آلن تیلور» کارگردان فصل دوم «خاندان اژدها» خواهد بود. «پدی کانسیداین»، «مت اسمیت»، «الیویا کوک»، «اما دارسی» و «میلی الکاک» از جمله بازیگران فصل اول بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید