news-background
news-background

بازگشت لیو تایلر به «دنیای سینمایی مارول» پس از ۱۶ سال با فیلم Captain America: New World Order

تایلر آخرین بار در «هالک شگفت‌انگیز» نقش «بتی راس» را بازی کرده بود.

«لیو تایلر» با فیلم «کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی» (Captain America: New World Order) به «دنیای سینمایی مارول» بازمی‌گردد.

ستاره «ارباب حلقه‌ها» (The Lord of the Rings) آخرین بار در «هالک شگفت‌انگیز» (The Incredible Hulk) سال ۲۰۰۸ و در مقابل «ادوارد نورتن» نقش «بتی راس»، دوست دختر «بروس بنر» یا «هالک» را بازی کرده اما از آن پس در هیچ‌یک از پروژه‌های پرشمار سینمایی و تلویزیونی مارول دیده نشده است.

دوشنبه این هفته گزارش شد که تایلر در «کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی» مقابل «آنتونی مکی»، «هریسون فورد»، «شیرا هاس»، «تیم بلیک نلسون»، «دنی رامیرز» و «کارل لاملی» نقش‌آفرینی می‌کند.

در فیلم «هالک شگفت‌انگیز» نقش پدر بتی، «ژنرال تادیوس «تاندربولت» راس» را «ویلیام هارت» بازی کرده است. هارت در «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War) و شش سال پیش از درگذشتش در سال ۲۰۲۲ این نقش را تکرار کرد. فورد از «نظم نوین جهانی» جانشین هارت خواهد شد.

فیلمبرداری «کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی» در آتلانتا آغاز شده است. «ژولیوس اونا» کارگردان نیجریه‌ای-آمریکایی را برای کارگردانی «کاپیتان آمریکا ۴» انتخاب شده است. پیش‌تر گزارش شده بود که «آنتونی مکی» نقش «سم ویلسون» را تکرار می‌کند اما به جای «فالکن» از این پس «کاپیتان آمریکا» خواهد بود و جانشین «کریس اوانز» شده است. این فیلم در حال حاضر قرار است ۳ مه ۲۰۲۴ اکران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید