news-background
news-background

جانی دپ: در انگلستان می‌توانم خودم باشم؛ مردم برای سلفی من را محاصره نمی‌کنند

دپ از زندگی در سامرست انگلستان لذت می‌برد.

«جانی دپ» می‌گوید با زندگی در سامرست انگلستان احساس آرامش بیشتری نسبت به ایالات متحده می‌کند.

بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean) در مصاحبه با «پیپل» می‌گوید: «مکان‌هایی که شخصیت دارند را دوست دارم. خانه‌هایی در جاهای مختلف دارم و همگی برای من ارزش ویژه‌ای دارند. آن‌ها را خریداری نکرده‌ام که بگویم مالک آن‌ها هستم، آن‌ها را خریده‌ام تا استفاده کنم و نیز به این دلیل که کمی ویژه‌اند.»

او از مردم انگلستان ستایش می‌کند و می‌گوید: «مردم بریتانیایی آرام هستند و اگر همسایه آن‌ها باشید فقط به شما سلام می‌کنند بی‌آنکه زیاده‌روی کنند. ناراحت نمی‌شوم اگر امضاء بدهم یا گفت‌وگوی کتاهی داشته باشم اما نه وقتی که با خانواده‌ام خلوت کرده‌ام.»

دپ اضافه می‌کند: «می‌توانم به مغازه‌ها بروم بدون اینکه مردم برای گرفتن سلفی من را احاطه کنند. تا جایی ناراحت نمی‌شوم اما گاهی بیش از حد شلوغ می‌شود.»

دپ می‌گوید از زندگی خارج از کانون توجه لذت می‌برد: «حقیقت این است که من کمی خجالتی هستم. یکی از خصوصیات عالی بریتانیا و به ویژه سامرست همین است. می‌توانم خودم باشم – و این خوشایند است.»

این بازیگر ۵۹ ساله اوایل ماه مارس با هلی‌کوپتر به شمال انگلستان سفر کرد و چندین ساعت را صرف خرید اشیای عتیقه و چند گیتار کرده بود. «استاندارد» گزارش داده است که دپ در سال ۲۰۱۴ ملکی ۳۴۵ هکتاری به ارزش ۱۳ میلیون پوند خریداری کرده است.

دپ بهار سال گذشته در دادگاه افترازنی ویرجینیا بر همسر سابقش «امبر هرد» پیروز شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید