news-background
news-background

تاریخ پخش سریال The Walking Dead: Dead City با انتشار یک تیزر اعلام شد

فصل اول سریال زامبی «شهر مردگان» در ماه ژوئن پخش خواهد شد.

شبکه ای‌ام‌سی با انتشار یک تیزر اعلام کرد که فصل اول سریال «مردگان متحرک: شهر مردگان» (The Walking Dead: Dead City) را در تاریخ ۱۸ ژوئن پخش می‌کند. فصل اول «شهر مردگان» به نویسندگی «الی یورنه» در قالب شش اپیزود ساخته شده است.

«جفری دین مورگان» در «شهر مردگان» یک بار دیگر نقش شخصیت شرور نگان و «لورن کوهن» نقش مگی را بازی می‌کنند. هرچند این دو شخصیت در دو فصل اخیر «مردگان متحرک» به یکدیگر اعتماد بیشتری پیدا کردند اما اتفاقات گذشته تنش میان آن‌ها در ماجراجویی‌های تازه را از بین نخواهد برد. «گایوس چارلز» بازیگر «روشنایی‌های جمعه شب» (Friday Night Lights) دیگر بازیگر آن خواهد بود.

یورنه در واندرکان کالیفرنیا می‌گوید: «این سریال یک «مردگان متحرک» است که هرگز پیش از این ندیده بودیم. در چنین شهری زندگی کرده‌ایم. نیویورک است؛ آسمان‌خراش‌ها سر به فلک کشیده‌اند و یک و نیم میلیون زامبی دارد. و برای شخصیت‌های نگان و مگی که دراز زمانی در جنگل گذرانده‌اند دنیای به کلی جدیدی است که می‌تواند به‌شدت تنگناهراسانه و ترسناک باشد و خواهید دید که بازماندگانی هم دارد، خواهید دید که در این آخرالزمان به چه شکل‌های غریبی زندگی می‌کنند، بدون تردید شباهتی با آنچه دیده‌ایم ندارد.»

«شهر مردگان» پس از «از مردگان متحرک بترس» (Fear The Walking Dead)، «آنسوی دنیا» (World Beyond)، و «داستان‌های مردگان متحرک» (Tales of the Walking Dead) چهارمین اسپین‌آف «مردگان متحرک» (Walking Dead) و اولین دنباله آن سریال است. سریال مادر «مردگان متحرک» پس از ۱۱ فصل در ماه نوامبر به پایان رسیده بود.

«مردگان متحرک: شهر مردگان» ۱۸ ژوئن پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ فروردین ۱۴۰۲ ۱۴:۴۸

میشه بکشید بیرون؟ خواهشا؟ یا قصد دارن سریالی بیخود تر از رزیدنت نت فلیکس بسازن که برن تو رکورد ها؟

نمایش اسپویل