news-background
news-background

کانیه وست: فیلم 21 Jump Street جونا هیل باعث شد دوباره یهودیان را دوست بدارم

وست پس از چند اظهار نظر یهودستیزانه می‌گوید به لطف «جونا هیل» دوباره یهودیان را دوست دارد.

«کانیه وست» پس از چند اظهار نظر یهودستیزانه ادعا می‌کند که به لطف «جونا هیل» و فیلم اکشن و کمدی «خیابان جامپ شماره ۲۱» (21 Jump Street) دیگر از یهودیان بیزار نیست.

وست شنبه این هفته تصویری از پوستر فیلم در اینستاگرام منتشر کرده و می‌نویسد: «دیدن «جونا هیل» در «خیابان جامپ شماره ۲۱» باعث شد دوباره از یهودیان خوشم بیاید. هیچ‌کس نباید خشم علیه یکی دو فرد را تبدیل کند به نفرت علیه میلیون‌ها انسان بی‌گناه.»

او اضافه می‌کند:‌ «هیچ فرد مسیحی نباید با علم به اینکه مسیح یک یهودی است برچسب «یهودستیز» بخورد. متشکرم «جونا هیل». دوستت دارم.»

وست در مصاحبه با «الکس جونز» به ستایش از هیتلر پرداخت و در مصاحبه با «درینک چمپس» ادعا کرد که رسانه‌های یهودی او را تحریم کرده‌اند و سیاهان را «کنترل» می‌کنند: «کیم [کارداشیان همسر سابق وست] مسیحی است – دیروز در تی‌ام‌زی دیدم که نوشته بودند: «پیت دیویدسون و کیم به یاد مادربزرگشان مقابل شومینه رابطه جنسی داشته‌اند.» یهودیان صهیونیست وارد زندگی او شده‌اند، و به این زن مسیحی که چهار فرزند سیاه‌پوست دارد می‌گویند این پیام را در رسانه‌ها منتشر کند.»

او ادامه داده بود: «شما به حدی زندگی من را به گند کشیده‌اید که حالا «بلک میرور» شده‌ام؛ باعث شدید مردم فکر کنند دیوانه‌ام، خانواده‌ام را گرفتید، همه دوستانم را از من جدا کردید. هیچ دوست سلبریتی دیگری ندارم.»

این رپر سپس ادعا کرد که تحریم کمپانی‌هایی مانن آدیداس باعث شده‌اند طی یک روز ۲ میلیارد دلار از دست بدهد او با انتشار تصویری از صلیب شکسته نازی درون ستاره داوود از توییتر اخراج شده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید