news-background
news-background

سریال You با فصل پنجم به پایان می‌رسد

نتفلیکس تأیید کرد که سریال «تو» (You) با فصل پنجم به پایان می‌رسد.ا ز فصل پنجم شورانرهای سریال تغییر خواهند کرد و «مایکل فولی» و «جاستین دبلیو لو» جانشین «سرا گمبل» می‌شوند که در ابتدا «تو» را با «گرگ برلانتی» پدید آورد و به مدت چهار فصل تهیه‌کننده بود.

گمبل با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید: «در حالی که از برنامه‌های روزانه مدیریت سریال ‌کناره‌گیری می‌کنم تا روی پروژه‌های جدید تمرکز کنم، از خالق و نابغه همه-فن-حریف گرگ برلانتی، کارولین کپنس، دوستانم در برلانتی پروداکشنز، و الوی اینترتینمنت و همکارانم در برادران وارنر و نتفلیکس بییار سپاسگزاری می‌کنم. ساختن سریال در کنار نویسندگان، تهیه‌کنندگان، کارگردانان، بازیگران و عوامل ما افتخار و به طرز مضحکی سرگرم‌کننده بوده است. و احساس خوشبختی می‌کنم که با هنرمند با استعداد و متفکری مانند «پن بدلی» همکاری کردم. به آنچه که همه ما انجام داده‌ایم افتخار می‌کنم و با احترام مشعل را به دیگران می‌سپارم. برای تماشا و حمایت از تیم «تو» هیجان‌زده هستم، زیرا آن‌ها سفر جو گلدبرگ را به نتیجه پیچیده‌اش می‌رسانند.»

سریال «تو» در سال ۲۰۱۸ از شبکه لایف‌تایم پخش شد و پس از یک فصل کنسل شد اما وقتی دسامبر آن سال در دسترس مشترکین نتفلیکس قرار گرفت پربیننده شد و به سرعت سفارش ساخت فصل‌های دیگری را دریافت کرد.

بجلی پیش‌تر به «ایندی‌وایر» گفته بود که «تو» باید با فصل بعدی به پایان برسد: «احساس می‌کنم که باید یک فصل دیگر بسازیم. احساس می‌کنم که جو سزاوار آنچه برای او پیش خواهد آمد است، و او حالا باید بیشتر سقوط کند چون این همه قدرت و ثروت دارد. اما البته، به نظر من بستگی ندارد. نمی‌دانم چه خواهد شد. اما از نظر من، با این مفهوم و این شخصیت، همیشه می‌خواستیم پاسخ‌گو باشیم و سریالی نیست که بتوانیم ادامه‌اش دهیم به این دلیل که پربیننده است.»

بجلی ادامه می‌دهد:‌ «جو حالا قدرتمند است. شرایطی وجود دارد که پیش از این وجود نداشته. در واقع تغییری عمیق‌تر است. به شکلی فکر نمی‌کنید که او خوشحال است. واقعاً حس وحشتناکی است. به شکلی بازتاب واقعیت است، تا وقتی که فکر نکنید جو برنده می‌شود. مردی را می‌بینید که هرچه خواسته به دست آورده اما می‌دانید که این وحشتناک است. این به نظر من یک داستانسرایی معنوی است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید