news-background
news-background

شایعه: کات ۹ ساعته Avatar 3 پس از اکران به دیزنی+ می‌آید

دیزنی «آواتار ۳» به یک مینی‌سریال ۹ ساعته تبدیل می‌کند.

قسمت دوم «آواتار» (Avatar 2: The Way of Water) با ۱۹۲ دقیقه حدود ۳۰ دقیقه از «آواتار» (Avatar) اول که در سال ۲۰۰۹ اکران شد طولانی‌تر بود. اما قسمت سوم (Avatar 3) وقتی به دیزنی+ برود تقریباً تا سه برابر طولانی‌تر از «آواتار ۲»‌ خواهد بود.

«جف اسنایدر» و «جان روچا» مجریان پادکست «هات مایک» ادعا می‌کنند که «جیمز کامرون» قصد دارد «آواتار ۳» را به شکل یک مینی‌سریال ۹ ساعته از دیزنی+ پخش کند:‌ «هدف این است که کامرون همه جلوه‌های بصری کات ۹ ساعته «آواتار ۳» را اعمال و سپس آن را پس از اکران نسخه سینمایی به شکل یک مینی‌سریال عرضه کند.»

دو مجری پادکست گمانه‌زنی می‌کنند که این استراتژی با توجه به پخش فیلم «لیگ عدالت زک اسنایدر» (Zach Synder’s Justice League) که از اچ‌بی‌او مکس موفقیت‌آمیز خواهد بود. «جف اسنایدر» می‌گوید مشترکین دیزنی+ نیازی به پرداخت هزینه اضافه برای دیدن «آواتار ۳» نخواهند داشت: «اگر به من بگویند در مرحله تدوین صحنه‌ای حذف شده، باعث می‌شود مینی‌سریال را نگاه کنم.»

کامرون پیش‌تر در مورد زمان سه ساعته «آواتار ۲» به «امپایر» گفته بود: «نمی‌خواهم هیچ‌کس در مورد طول فیلم ناله کند وقتی که می‌نشینند و سریال‌ها را هشت ساعت پشت هم می‌بینند… تقریباً می‌توانم بخش‌هایی از نقدها را حدس بزنم: «فیلمی که به شکل زجرآوری سه ساعته است.» دست بردارید. من دیده‌ام که بچه‌هایم می‌نشینند و پنج اپیزود یک ساعته را پشت سر هم می‌بینند.»

«آواتار ۲» با ۲.۲ میلیارد دلار در سراسر دنیا به سومین فیلم پرفروش تاریخ بدل شد و رکورد «تایتانیک» (Titanic) را شکست. این فیلم در تاریخ ۲۸ مارس (۸ فروردین ماه ۱۴۰۲) از پلتفرم‌های دیجیتال پخش خواهد شد. قسمت‌های بعدی به ترتیب کریسمس سال‌های ۲۰۲۴، ۲۰۲۶ و ۲۰۲۸ اکران خواهند شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید