news-background
news-background

واکنش سلنا گومز به رقص «دختران اکباتان»

گومز به رقص «دختران اکباتان» با یکی از آهنگ‌های او واکنش نشان داد.

«سلنا گومز» بازیگر و خواننده آمریکایی در اینستاگرام تصویری از رقص «دختران اکباتان» منتشر کرده و آن‌ها را ستوده است. پنج دختر اهل اکباتان اخیراً ویدیویی از رقص خودشان با آهنگ «آرام باش» (Calm Down) که فوریه سال گذشته منتشر کرده‌اند. گومز هفته پیش به این ویدیو واکنش نشان داد و نوشت: «خطاب به این زنان جوان و همه زنان ایران که به خواسته بنیادین خود برای ایجاد تغییر ادامه می‌دهند. خواهش می‌کنم بدانید که قدرت شما الهام‌بخش است.»

گومز این ترانه را با «رما» رپر اهل نیجریه خوانده است. ویدیوی رقص بدون حجاب دختران در تاریخ ۸ مارس و همزمان با «روز جهانی زن» ضبط شده و به بازداشتان آن‌ها انجامیده است.

گومز ۳۰ ساله چند سالی است که در زمینه موسیقی و خوانندگی کمتر فعالیت می‌کند و بیشتر روی بازیگری تمرکز کرده. او به زودی در فصل سوم «تنها قتل‌های ساختمان» (Only Murders in the Building) هولو مقابل «مریل استریپ»، «مارتین شورت»، «پل راد» و «استیو مارتین» دیده خواهد شد. گومز در سال ۲۰۲۲ مستند «من و ذهنم» (Selena Gomez: My Mind & Me) را منتشر کرد.

گومز دو سال پیش گفته بود که تمایل دارد از موسیقی کناره‌گیری کند: «فکر می‌کنم افراد بسیاری وجود دارند که از موسیقی من لذت می‌برند، و من از این بابت قدردان‌شان هستم، به همین علت ادامه می‌دهم، اما فکر می‌کنم آلبوم بعدی‌ام متفاوت خواهد بود. می‌خواهم برای آخرین بار شاید پیش از بازنشستگی فرصت دیگری به آن بدهم.»

او پاییز گذشته در مصاحبه با مجله «رولینگ استون» گفته بود که مدت‌ها به خودکشی فکر می‌کرده است: «در این خصوص می‌خواهم آشکارا به همه بگویم: در چهار مرکز درمانی مراجعه کرده‌ام. فکر می‌کنم اوایل دهه سوم عمرم بود وقتی خیلی پیچیده شد، وقتی حس کردم که کنترل احساسم را از دست داده‌ام، چه حس خوب چه حس بد.» گومز اضافه می‌کند که به خودکشی فکر کرده است: «فکر می‌کردم اگر وجود نداشته باشم دنیا جای بهتری است.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید