news-background
news-background

دیدار دوباره دووین جانسون و برندن فریزر در پشت صحنه اسکار – ویدیو

فریزر و جانسون ۲۲ سال قبل در فیلم «بازگشت مومیایی» همکاری کرده بودند.

شب «برندن فریزر» در اسکار نود و پنجم (Academy Awards 2023) پس از دریافت اسکار بهترین بازیگر مرد برای «نهنگ» (The Whale) با تجدید دیداری با «دووین جانسون» همبازی سابقش درخشان‌تر شد. این دو نزدیک به ۲۲ سال قبل در «بازگشت مومیایی» (The Mummy Returns) که دنباله‌ای برای «مومیایی» (The Mummy) سال ۱۹۹۹ بود با یکدیگر همکاری کرده بودند.

جانسون در اینستاگرام ویدیویی از پشت صحنه اسکار منتشر کرده و می‌نویسد: «لحظه جذاب «حلقه کامل» در کنار دوست قدیمی‌ام «برندن فریزر» و پسرش. اولین فیمل من در هالیوود «بازگشت مومیایی» با بازی فریزر بود. در آن زمان خیلی از منتقدین و افراد بدبین علیه من موضع گرفتند، اما برندن با آغوش باز استقبال کرد و بسیار حمایت بود. هرگز آدم‌های مهربان را فراموش نمی‌کنم.»

جانسون اضافه می‌کند: «حالا پس از گذشت سال‌ها، برندن برای «نهنگ» برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شده و من به خاطر پوشیدن کیف کمری معروف شدم. تبریک می‌گویم برادر، از شکوفایی‌ات لذت ببر.»

دنباله «بازگشت مومیایی» با بازی جانسون در نقش «عقرب شاه» ۴۳۵ میلیون دلار فروخت و به اسپین‌آف «عقرب شاه» (The Scorpion King) در سال ۲۰۰۲ انجامید.

سخنرانی پراحساس فریزر پس از دریافت اسکار برای «نهنگ» یکی از بهترین لحظات مراسم بود. او روی صحنه گفت: «سی سال قبل این حرفه را شروع کردم، برای من آسان نبود اما سهولتی وجود داشت که قدردانش نبودم، تا متوقف شد. می‌خواهم از شما به خاطر این جایزه قدردانی کنم. بدون بازیگران دیگر فیلم ممکن نبود.»

به دنبال استقبال از فیلم «نهنگ» در جشنواره ونیز و احساساتی شدن فریزر از تشویق ایستاده، جانسون ویدیویی در اینستاگرام منتشر کرد و از فریزر حمایت کرد: «رفیق، خیلی خوشحالم می‌کند که این تشویق ایستاده را برای برندن می‌بینم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید