news-background
news-background

ریچل زگلر: در فیلم Shazam 2 بازی کردم چون به کار احتیاج داشتم

زگلر در فیلم ابرقهرمانی «شزم! خشم خدایان» در مقابل «زکری لیوای» بازی کرده است.

«ریچل زگلر» در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» روی فرش قرمز افتتاحیه «شزم! خشم خدایان» (Shazam! Fury of the Gods) به این پرسش پاسخ داده است که چرا به دنیای فیلم‌های ابرقهرمانی وارد شده است.

بازیگر «داستان وست ساید» (West Side Story) پاسخ می‌دهد: «به کار احتیاج داشتم. [به دوربین نگاه می‌کند] جدی می‌گویم.» ویدیوی این مصاحبه با «ایوان راس کتس» در اینستاگرام منتشر کرده است. زگلر به این ویدیو پاسخ می‌دهد و می‌گوید: «بله. بله.»

صداقت زگلر ۲۱ ساله در شبکه‌های اجتماعی تحسین شده است. یکی از هواداران بازیگر می‌نویسد: «باارزش‌ترین رزومه سه-ثانیه‌ای تاریخ، ریچل زگلر ستاره بزرگی خواهد شد.» دیگری می‌گوید: «پس از دیدن «داستان وست ساید» هوادار او شدم اما حالا هواداری بزرگ‌ترم.»

زگلر در این مصاحبه توضیح می‌دهد:‌ «منظورم این است که افراد زیادی این سؤال را می‌پرسند... حقیقت این بود که در میانه پاندمی بودیم و من بیکار بودم و نمی‌توانستم برای گذران زندگی نقشی به دست بیاورم چون «داستان وست ساید» هنوز بیرون نیامده بود. به دست آوردن نقش برای من خیلی سخت بود.» او اضافه می‌کند که از پیشنهاد این دنباله «خیلی هیجان‌زده» شده چرا که «قسمت اول را خیلی دوست داشتم.»

«شزم! خشم خدایان» با بازی «لوسی لیو» و «هلن میرن» به دنبال افتتاحیه ۸۵ تا ۹۰ میلیون دلاری است. این فیلم با این حال با واکنش‌های مثبت زیادی روبرو نبوده و از «راتن تومیتوز» تا این لحظه امتیاز ۵۵ درصد دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید