news-background
news-background

فیلم Evil Dead Rise با امتیاز ۱۰۰ درصد راتن تومیتوز شروع کرد

اکران «خیزش مرده شریر» در جشنواره «جنوب از جنوب غربی» واکنش‌های مثبتی را در پی داشته است.

فیلم «خیزش مرده شریر» (Evil Dead Rise) به کارگردانی «لی کرونین» این هفته در جشنواره «جنوب از جنوب غربی» (SXSW) تگزاس اکران شد و ستایش منتقدین را به دنبال داشت. این فیلم در حال حاضر از «راتن تومیتوز» امتیاز ۱۰۰ درصد را بر اساس ۱۰ نقد دریافت کرده اما انتظار می‌رود با افزوده شدن نقدهای بیشتری این امتیاز کاهش پیدا کند.

منتقد «اسلش‌فیلم» این فیلم را «شنیع‌ترین، و افراطی‌ترین قسمت چندگانه» نامیده و به آن امتیاز ۸.۵ از ۱۰ داده است. «بلادی دیسگاستینگ» به فیلم امتیاز ۳.۵ از پنج داده و می‌نویسد صحنه‌های خونین آن «اوقات بسیار خوبی را در سینما» برای هواداران ژانر وحشت خلق خواهد کرد.

منتقد «ورایتی» نیز از فیلم ستایش کرده و می‌نویسد: «زد و خوردهای خونین به وفور در فیلم یافت می‌شود و تا اوج فیلم که به‌شدت رضایت‌بخش» است به سرعت افزایش پیدا کند.

فیلم‌های «مرده شریر» اول و دوم به کارگردانی «سم ریمی» هر دو امتیاز ۹۵ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرده بودند در حالی که «ارتش تاریکی» (Army of Darkness) امتیاز ۷۷ درصد و ریبوت سال ۲۰۱۳ امتیاز ۶۳ درصد دریافت کردند.

در خلاصه داستان رسمی پنجمین قسمت «مرده شریر» آمده است: ««خیزش مرده شریر» اکشن را از جنگل به شهر می‌برد و داستان پیچیده دو خواهر با بازی سالیوان و ساترلند را روایت می‌کند که دیدار مجدد آن‌ها با خیزش شیاطین دیری نمی‌پاید و آنان را وارد نبردی برای بقا می‌کند در حالی که کابوس‌وارترین نسخه قابل‌تصور خانواده مواجه می‌شوند.»

«لیلی سالیوان»، «آلیسا ساترلند»، «مورگان دیویس»، «گابریل اکولز» و «نل فیشر» از جمله بازیگران این فیلم خواهند بود. «بروس کمبل» بازیگر فیلم‌های قبلی چندگانه در نقش «اش ویلیامز» و «الن سندوایس» در نقش «شریل ویلیامز»، و «ریچارد دمانینکور» در نقش اسکاتی دوست‌اش بودند.

فیلم «خیزش مرده شریر» ۲۱ آوریل ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید