news-background
news-background

آیا بن افلک فیلمی برای دی‌سی کارگردانی می‌کند: «مطلقاً نه؛ Justice League بدترین تجربه بازیگری من بود»

افلک می‌گوید به هیچ وجه حاضر نیست پس از تجربه تلخ «لیگ عدالت» فیلمی برای دی‌سی بسازد.

«بن افلک» در مصاحبه جدیدی با «هالیوود ریپورتر» می‌گوید «لیگ عدالت» (Justice League) «بدترین تجربه» بازیگری او بوده و پس از آن حاضر نیست فیلمی برای دی‌سی کارگردانی کند.

«جیمز گان»‌ یکی از دو مدیر جدید استودیوی دی‌سی در ماه دسامبر گفته بود که با افلک مذاکره کرده است: «دقیقاً به این دلیل که می‌خواهد کارگردانی کند و ما هم می‌خواهیم که او کارگردانی کند. فقط باید پروژه درست را پیدا کنیم.»

اما افلک در این مصاحبه می‌گوید: «حاضر نیستم چیزی برای دی‌سی گان کارگردانی کنم. مطلقاً نه.» او توضیح می‌دهد: «هیچ مشکلی با جیمز گان ندارم. مرد خوبی است، بدون شک عالی عمل خواهد کرد. فقط نمی‌خواهم وارد شوم و به آن شکلی که می‌خواهند کارگردانی کنم. علاقه‌مند نیستم.»

افلک با این حال ژوئیه آینده فیلم «فلش» (The Flash) را روی پرده دارد و یکی از دو یا چند «بتمن» فیلم در کنار «مایکل کیتون» خواهد بود.

او در ادامه می‌گوید در سال‌های قبل قصد کارگردانی یک فیلم جداگانه «بتمن» را داشته است: «می‌خواستم یک فیلم «بتمن» بسازم، اما [«لیگ عدالت»] باعث شد که فکر کنم: «من نیستم. هرگز نمی‌خواهم چنین فیلم‌هایی بسازم. مناسب من نیست.» بدترین تجربه‌ای بود که در صنعتی پر از تجارب مزخرف می‌دیدم. قلبم را شکست.»

«زک اسنایدر» به دنبال مرگ دخترش در مرحله پس از تولید از «لیگ عدالت» جدا شد تا دی‌سی و وارنر «جاس ویدون» را جانشین او کند. ویدن علاوه بر تغییر لحن فیلم به گفته بسیاری از عوامل یک محیط «سمی» ایجاد می‌کند و فیلمبرداری صحنه‌های جدید را تجربه‌ای ناخوشایند می‌سازد.

افلک می‌گوید: «این ایده مطرح شد که کسی [ویدن] آمده و گفته: «شما را نجات می‌دهم و به مدت ۶۰ روز فیلمبرداری خواهیم کرد و فیلمی به کلی جدید با آن می‌سازیم.» سخت بود. و من شروع کردم به نوشیدن زیاد [الکل]. در لندن به هتل برگشته بودم. یا باید [می‌نوشیدم] یا خودم را از پنجره بیرون پرت می‌کردم. و فکر کردم: «این زندگی مطلوب من نیست. بچه‌هایم در کنارم نیستند. من بدبختم.»»

افلک علاوه بر این می‌گوید فیلمبرداری «لیگ عدالت» از نظر «هنری» نیز تجربه رضایت‌بخشی نبوده است: «خسته می‌شوید و عرق می‌ریزید. فکر می‌کردم: «به هیچ شکلی نمی‌خواهم در این فیلم مشارکت کنم. و نمی‌خواهم بیش از این زندگی‌ام که محدود است را به هدر دهم.»

«مت ریوز» با فیلم «بتمن ۲» (The Batman II) با بازی «رابرت پتینسون» شخصیت «بروس وین» را به دنیای دی‌سی بازمی‌گرداند. این فیلم در حال حاضر قرار است اکتبر سال ۲۰۲۵ اکران شود. افلک از سوی دیگر به زودی فیلم «ایر» (Air) را روی پرده خواهد داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ۰۱:۲۹

حاجی خیالت راحت. یکی از بدترین تجارب کامیک بوکی ما هم بود.

نمایش اسپویل