news-background
news-background

«دمی از هوای تازه»؛ استقبال از فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves در جشنواره SXSW با امتیاز ۱۰۰ درصد راتن تومیتوز

فیلم «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان» در جشنواره «جنوب از جنوب غربی» اکران شده است.

عوامل و سازندگان «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: احترام در میان سارقان» (Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves) شنبه این هفته در جشنواره «جنوب از جنوب غربی» (SXSW) تگزاس حضور پیدا کردند. با انتشار اولین نقدها پس از اکران، امتیاز کامل ۱۰۰ درصد در «راتن تومیتوز» برای این فیلم فانتزی و ماجراجویانه بر اساس ۱۲ نقد به ثبت رسید هرچند که انتظار می‌رود با انتشار نقدهای بیشتر این امتیاز کاهش پیدا کند.

داستان فیلم در مورد گروهی از سارقان است که با سفر به یک قلمرو در تلاشند مانع سلطه یک نیروی شیطانی بزرگ بر دنیا شوند. «کریس پاین»، «میشل رودریگز»، «رگی ژان پیچ»، «هیو گرنت»، «جاستیس اسمیت»، و «سوفیا لیلیز» در این فیلم لایو-اکشن به نویسندگی و کارگردانی «جاناتان گلدستین» و «جان فرانسیس دیلی» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

منتقد «مشبل» می‌نویسد «احترام در میان سارقان» در واقع «لذتی حماسی است که هواداران منتظرش بودند.» منتقد «هالیوود ریپورتر» می‌گوید این فیلم «حس نوستالژی هواداران قدیمی را برمی‌انگیزد» و هواداران جدید را سرگرم می‌کند. منتقد «دن آو گیک» می‌نویسد: «دست کم فیلمی برای رضایت مخاطب است که اتفاقاً آن‌ها را راضی می‌کند»، در حالی که «اسلش‌فیلم» معتقد است این اقتباس از بازی نقش‌آفرینی محبوب «دمی از هوای تازه» است.

منتقد «ورایتی» می‌نویسد: «در مواقعی جذاب و بی‌کیفیت، تماشایی و مصنوعی، و مشتق شده و بی‌قائده‌وار نوآورانه است، اثری فرآوری‌شده از لذت فرهنگ خوراکی‌های بی‌ارزش که، در پایان، اشک به چشم شما می‌آورد.»

پس از اکران فیلم آمازون تأیید کرد که این عنوان پیش از اکران عمومی از ۳۱ مارس، در تاریخ ۱۹ مارس در دسترس مشترکین پرایم ویدیو قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ۱۲:۰۵

من ندیدیم و نمیتونم نظری داشته باشم

نمایش اسپویل