news-background
news-background

استیو کارل: پس از سریال The Office ترک عادت نگاه کردن به دوربین دشوار بود

کارل می‌گوید پس از سریال «اداره» طبق عادت به دوربین نگاه می‌کرده است.

«استیو کارل» در آخرین اپیزود از پادکست «بانوان اداره» (Office Ladies) به «جنا فیشر» و «انجلا کینسی» بازیگران «اداره» (The Office) ملحق شده تا خاطرات تولید آن سریال پربیننده را مرور کند.

کارل در بخشی از این گفت‌وگوی یک ساعته می‌گوید پس از جدایی از سریال در ترک عادت نگاه کردن به دوربین با مشکلاتی روبرو شده است. فیشر در پادکست وقتی از سبک مستندگونه سریال حرف می‌زند، از کارل می‌پرسد که آیا پس از «اداره» به دوربین نگاه کرده است یا نه. کارل می‌گوید: «در هیچ پروژه‌ای نبود که در مقطعی به دوربین نگاه نکنم.»

کارل در ادامه از فیلم «فاکس‌کچر» (Foxcatcher) «بنت میلر» می‌گوید که او را نامزد اسکار و گلدن گلوب کرد: «دست کم یک بار. شک ندارم که در «فاکس‌کچر» دوربین را دیدم و فکر کردم: «نه، نمی‌توانی در مورد آنچه همین الان گفتی توضیحی بدهی. چون این فیلم آن سریال نیست.»»

کارل اضافه می‌کند که «اداره» برای او «تمرین بازیگری واقعاً جذابی» بوده است. او در ماه ژوئن «شهر ستاره»‌ (Asteroid City) «وس اندرسون» را روی پرده دارد و ممکن است با عوامل این فیلم راهی جشنواره کن شود. «مایا هاک»، «مارگو رابی»، «برایان کرانستون» و «جفری رایت»‌از جمله بازیگران دیگر «شهر ستاره» خواهند بود.

کارل تابستان گذشته در مصاحبه با «اینترتینمنت تونایت» تأیید کرد که در پروژه «دوستان خیالی» (Imaginary Friends) فرصت همکاری مجدد با «جان کرازینسکی» دیگر بازیگر «اداره» را به دست آورده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید