news-background
news-background

اپل فصل دوم Shrinking را می‌سازد

«هریسون فورد» و «جیسون سیگل» برای فصل دوم «روان‌درمانی»‌ بازخواهند گشت.

اپل تی‌وی+ سفارش ساخت فصل دوم سریال «روان‌درمانی» (Shrinking) را صادر کرد. «هریسون فورد» و «جیسون سیگل» برای فصل دوم «روان‌درمانی»‌ بازخواهند گشت. فصل اول سریال ۲۷ ژانویه و در قالب ۱۰ اپیزود از اپل تی‌وی+ پخش شد.

«روان‌درمانی» داستانی در مورد یک روان‌پزشک با بازی سیگل روایت می‌کند که قوانین را زیر پا می‌گذارد و آنچه دقیقاً فکر می‌کند را به مراجعین می‌گوید. فورد که پس از مذاکرات طولانی به این سریال پیوسته، نقش «دکتر فیل رودز» بازی می‌کند، یک روان‌پزشک هشیار و منطقی و صریح که اخیراً به پارکینسون مبتلا شده است. دیگر بازیگران سریال «کریستا میلر»، «جسیکا ویلیامز»، «مایکل اوری»، «لوک تنی» و «لوکیتا مکس‌ول» خواهند بود.

«برت گلدستین» و «بیل لورنس» نویسنده و تهیه‌کنندگان «تد لسو» (Ted Lasso) پدیدآورندگان فصل اول سریال «روان‌درمانی» بودند. این فصل نقدهای عموماً مثبتی دریافت کرد و منتقدین از نمایش فورد و «تصمیمات غافلگیرکننده» شخصیتش که مخاطب را به خنده می‌انداخت ستایش کردند.

اپل تی‌وی+ به زودی فصل سوم و احتمالاً پایانی «تد لسو» را پخش می‌کند. فورد امسال سریال دیگری به نام «۱۹۲۳» را در پارامونت+ داشته است. این پیش‌درآمد برای «یلواستون» (Yellostone) نیز سفارش ساخت فصل دوم را دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید