news-background
news-background

جولین مور و سیدنی سویینی در فیلم Echo Valley خالق سریال Mare of Easttown

مور و سویینی به فیلم «اکو ولی» خالق «مر از ایست‌تون» ملحق شدند.

«جولین مور» و «سیدنی سویینی» به فیلم «اکو ولی» (Echo Valley) به نویسندگی «برد اینگلسبی» خالق «مر از ایست‌تون» (Mare of Easttown) پیوستند. این فیلم در استودیوهای اپل ساخته خواهد شد.

مور برنده اسکار در «اکو ولی» نقش «کیت گرت» را بازی می‌کند، زنی که یک تراژدی شخصی گذرانده و روزهایش را با اسب‌ها در مزرعه اکو ولی می‌کند. یک شب دخترش کلر با بازی سویینی دیرهنگام به خانه او می‌آید در حالی که وحشت‌زده است و سراپا خون‌آلود.

«مایکل پیرس» برنده بفتا که «حیوان» (Beast) را در کارنامه دارد کارگردان این فیلم بر اساس فیلمنامه اریجینال اینگلسبی خواهد بود. «ریدلی اسکات» از کمپانی «اسکات فری» و «کوین والش» با «والش کمپانی» تهیه‌کنندگان پروژه‌اند.

«مر از ایست‌تون» با بازی «کیت وینسلت» به یک پدیده تلویزیونی در حین پاندمی تبدیل شد و ۱۶ نامزدی امی دریافت کرد. این سریال چهار جایزه امی از جمله بهترین بازیگر زن نقش اول برای وینسلت را به خانه برد.

«اکو ولی» چهارمین همکاری میان اینگلسبی با «اسکات فری» پس از «خارج از کوره» (Out of the Furnace) در سال ۲۰۱۳، «زن آمریکایی» (American Woman) در سال ۲۰۱۵، و «دوست ما» (Our Friend) است.

اپل به تازگی وسترن «قاتلین ماه گل» (Killers of the Flower Moon) «مارتین اسکورسیزی» و «ناپلئون» (Napoleon) اسکات با بازی «واکین فینیکس» را تولید کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید