news-background
news-background

اکران فیلم Creed III در آلمان و فرانسه به خشونت کشیده شد

نمایش «کرید ۳» در آلمان و فرانسه به بی‌نظمی کشیده شده است.

تنش صحنه‌های نبرد فیلم «کرید ۳» (Creed III) به مخاطبین آلمانی و فرانسوی سرایت کرده است. رسانه‌های فرانسوی گزارش داده‌اند که نمایش اسپین‌آف «راکی» (Rocky) با بازی و کارگردانی «مایکل بی. جردن» در هفته اول اکران به خشونت کشیده شده ات.

در این گزارش‌ها آمده است که آخر هفته گذشته این درگیری‌ها باعث شده نمایش فیلم در برخی نقاط لغو شود. شنبه این هفته پلیس کشور فرانسه در یک درگیری که به مجروح شدن یک نفر در سینمای مگارامای شهر سن اتین انجامیده مداخله کرده است. در پایان آن روز، پلیس ۵۰۰ مخاطب را پس از وقوع یک درگیری از سینمای کینه‌پلیس در شهر تیون‌ویل واقع در شمال شرقی فرانسه تخلیه کرده و اکران «کرید ۳» را به پایان برده است.

در وقایع دیگر، نمایش فیلم در سینمایی در یکی از شهرهای شمالی فرانسه با شروع یک درگیری نیمه تمام مانده است. افراد درگیر موقتاً بازداشت شده‌اند. سینماهای سینه‌سنتر شهر شمالی درو دوشنبه این هفته اعلام کرده است که به دنبال بروز «رفتارهای ناشایست» از مخاطبین که «ارزش‌های» این مجموعه را پایمال می‌کند، «کرید ۳» را اکران نخواهد کرد.

علاوه بر این گزارش‌های مشابهی از آلمان منتشر شده که از لغو اکران فیلم در شهرهایی چون هامبورگ و برمن حکایت می‌کنند. پلیس در این موارد مداخله کرده تا آرامش را به سینماها بازگرداند.

رسانه‌های آلمان احتمال اینکه این درگیری‌ها به رفتارهای ضد-اجتماعی یا یک چالش در شبکه‌های اجتماعی مرتبط باشند را اندک می‌دانند هرچند که ویدیوهایی که از زد-و-خوردها به اشتراک گذاشته شده پربیننده بوده‌اند.

فرانسه پرفروش‌ترین بازار اروپایی «کرید ۳» با ۷.۷ میلیون دلار بوده است. بریتانیا با ۶.۱ میلیون دلار، آلمان با ۴.۳ میلیون دلار، و ایتالیا با ۳.۵ میلیون دلار پرفروش‌ترین بازارهای بین‌المللی «کرید ۳» در هفته اول بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید