news-background
news-background

هولو سریال Devil in the White City اسکورسیزی را پخش نمی‌کند؛ احتمال تولید سریال با جود لا و جرمی آلن

سریال «شیطان در شهر سفید» در هولو ساخته نخواهد شد.

پلتفرم هولو پس از جدایی «کیانو ریوز» و «تاد فیلد» از مینی‌سریال «شیطان در شهر سفید» (Devil In The White City)، اعلام کرد که این پروژه را نمی‌سازد. «مارتین اسکورسیزی»، «لئوناردو دی‌کاپریو»، «استیسی شر»، «سم شا»، «تاد فیلد»، «مارک لافرتی»، و «مجنیفر دیویسون» از جمله تهیه‌کنندگان این مینی‌سریال خواهند بود.

«شیطان در شهر سفید» داستانی واقعی در مورد دو مرد روایت می‌کند، یک معمار و یک قاتل زنجیره‌ای که در «نمایشگاه جهانی» شیکاگو سال ۱۸۹۳ سرنوشت‌شان به هم گره می‌خورد. «دنیل اچ. برنهام» یک معمار نابغه و باریک‌بین است که به دنبال به جا گذاشتن اثر خود در دنیا، و «هنری اچ. هلمز» پزشکی خوش‌ قیافه و زیرک است که زنان جوان را می‌فریبد و شکنجه می‌دهد.

امتیاز پخش این سریال به شبکه‌های دیگری فروخته خواهد شد. این پروژه بیش از یک دهه است که در هالیوود دست به دست می‌شود. دی‌کاپریو اولین بار در سال ۲۰۱۰ امتیاز اقتباس سینمایی از کتاب را خریداری کرد و اسکورسیزی قرار بود آن را کارگردانی کند. آن فیلم هرگز ساخته نشد و به صورت یک مینی‌سریال سر از هولو درآورد و فیلد در مقطعی برای کارگردانی و ریوز برای نقش‌آفرینی به پروژه نزدیک شدند.

«هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که «جرمی آلن وایت» بازیگر سریال «خرس» (The Bear) و «جود لا» ممکن است به مینی‌سریال ملحق شوند و «مت راس» آن را کارگردانی کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید