news-background
news-background

سریال Barry با فصل چهارم در HBO به پایان می‌رسد؛ انتشار اولین تریلر

«بری» در اچ‌بی‌او به آخر خط رسید.

سریال «بری» (Barry) «بیل هیدر» در شبکه اچ‌بی‌او با فصل چهارم به پایان می‌رسد. پیش‌تر گزارش شده بود که هیدر هر هشت اپیزود فصل چهارم را کارگردانی خواهد کرد. «آنتونی کاریگان» و «هنری وینکلر» در مصاحبه‌هایی گفته بودند که «بری» ممکن است با فصل چهارم به پایان برسد.

«بری» داستانی در مورد یک قاتل حرفه‌ای با بازی «بیل هیدر» روایت می‌کند که بر حسب اتفاق گذرش به یک کلاس بازیگری در لس‌آنجلس می‌افتد و انتخاب‌های زندگی‌اش را زیر سؤال می‌برد. «استیون روت»، «سارا گلدبرگ»، «آنتونی کاریگان»، و «هنری وینکر» دیگر بازیگران فصل جدید خواهند بود. فصل اول «بری» به نویسندگی هیدر و «الک برگ» از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۶ درصد و فصل دوم آن امتیاز ۱۰۰ درصد دریافت کرده است.

بری هفته پیش در مصاحبه با «ورایتی» تأکید کرده بود که فصل چهارم «پایانی بسیار روشن» خواهد داشت: «در نویسندگی و داستان‌سرایی دقیقاً وجود داشت. یعنی پس از فصل پیشین بسیاری می‌گفتند: «چرا فصل دیگری می‌سازید؟ باید تمام می‌شد.» اما به نظر من، هنوز سؤالات بسیار زیاد دیگری در مورد دیگر شخصیت‌ها وجود دارد، و در مورد بری – و ناگفته‌های زیاد. آنچه در فصل چهارم اتفاق می‌افتد از نظر ساختاری رادیکال است، اما از نظر شخصیت‌ها باید چنین اتفاقاتی را تجربه می‌کردند و کل سریال به شکلی به این سمت حرکت می‌کرد.»

هیدر در مورد کارگردانی این فصل می‌گوید: «وقتی فصل اول شروع شد، همیشه دوست داشتم کارگردانی کنم، و بعد وقتی چند قسمت اول را می‌ساختیم، افرادی چون «الک برگ» و «لیز سارنوف» و کارگردانان بسیار خوب دیگری که داشتیم – مثل «مگی کری» و «هیرو مورای» به صورت ویژه – می‌آمدند من از آن‌ها بسیار می‌آموختم. با پیشرفت سریال بسیار بیشتر اعتماد به نفس برای کارگردانی و نویسندگی به دست آوردم.»

پخش فصل چهارم «بری» ۱۶ آوریل آغاز می‌شود و ۲۸ مه به پایان می‌رسد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ۱۴:۲۲

ممنون عالی

نمایش اسپویل