news-background
news-background

کارگردان دنباله Pokémon Detective Pikachu معرفی شد

پدید‌آورنده «پورتلندیا» دنباله «کارآگاه پیکاچو» را می‌سازد.

دنباله «کارآگاه پیکاچو» (Pokémon Detective Pikachu) را «جاناتان کریسل» پدیدآورنده سریال «پورتلندیا» (Portlandia) برای استودیوی لاینزگیت می‌سازد. «کریس گالتا» نویسنده فیلمنامه برای دنباله فیلم پرفروشی است که در سال ۲۰۱۹ اکران شد.

«رایان رینولدز»، «جاستیس اسمیت»، «کن واتانابه»، «بیل نای»، «ریتا اورا»، «سوکی واترهوس»، و «کاترین نیوتن» در قسمت اول به کارگردانی «راب لترمن» نقش‌آفرینی کردند. آن فیلم بهار سال ۲۰۱۹ اکران شد و بیش از ۴۳۰ میلیون دلار در سراسر دنبا فروخت. در حال حاضر قراردادی با بازیگران امضاء نشده اما «ددلاین» گزارش داده است که رینلودز در قسمت دوم نقش خواهد داشت.

قسمت اول «کارآگاه پیکاچو» با بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری تولید شد و از «راتن تومیتوز» امتیاز ۶۸ درصد منتقدین گرفت. این فیلم از «پست‌ترک» امتیاز ۴ ستاره و از «سینمااسکور» نمره A- دریافت کرده بود.

بازی ویدیویی «پوکمون» از ۲۵ سال پیش تاکنون بیش از ۴۴۰ میلیون نسخه فروخته و کارت‌های آن به سراسر دنیا راه پیدا کرده است. انیمه «پوکمنونن نیز در قالب ۲۵ فصل ساخته شده و امتیاز پخش آن به ۱۷۷ کشور فروخته شده است.

کریسل نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده «پورتلندیا» بوده و سریال «بسکتس» (Baskets) شبکه اف‌ایکس با بازی «زک گالیفیاناکیس» را در کارنامه دارد. او در سال ۲۰۲۰ سریال «مون‌بیس ۸» (Moonbase 8) را برای شوتایم ساخت. در این سریال «جان سی. رایلی»، «فرد آرمیسن» و «تیم هایدکر» نقش‌آفرینی کردند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید