news-background
news-background

تاریخ پخش فصل پنجم Marvelous Mrs. Maisel؛ پایان سریال Star Trek: Discovery با فصل پنجم

پرایم ویدیو با انتشار یک تیزر اعلام کرد که فصل پنجم سریال «خانم میزل شگفت‌انگیز» (Marvelous Mrs. Maisel) را در تاریخ ۱۴ آوریل پخش می‌کند. این فصل با پخش سه اپیزود آغاز می‌شود و به صورت هفتگی ادامه پیدا می‌کند.

میج (ریچل برازناهان) در فصل چهارم پس از خراب کردن پل‌های پشت سرش سعی کرد اعتبار خود را بازیابد. در فصل سوم سریال، میج و سوزی (الکس برستین) می‌فهمند که زندگی در سفر به همراه شای (لیروی مک‌کلین) فریبنده ولی بی‌تکلف است و سپس درسی در مورد صنعت سرگرمی می‌آموزند که هرگز از یادشان نمی‌رود. «کارولین آرون»، «جین لینچ»، «کوین پولاک» و «مایکل زیگن» دیگر بازیگران این مجموعه‌اند.

فصل سوم «خانم میزل شگفت‌انگیز» به نویسندگی و تهیه‌کنندگی «ایمی شرمن-پالادینو» دسامبر سال ۲۰۱۹ از آمازون پرایم پخش شد اما فیلمبرداری فصل چهارم به دلیل مشکلات ناشی از پاندمی ژانویه ۲۰۲۱ آغاز شد.

این هفته گزارش شد که «پیشتازان فضا: دیسکاوری» (Star Trek: Discovery) با فصل پنجم در پارامونت+ به پایان می‌رسد.

بازیگران اصلی فصل پنجم «دیسکاوری» در تورنتو در حال فیلمبرداری شده، «سونیکا مارتین گرین» در نقش «کاپیتان مایکل برنهام»، «داگ جونز» (سارو)، رپ (پل استامتز)، «مری وایزمن» (سیلویا تیلی)، کروز (دکتر هیو کولبر)، «دیوید آیالا» (بوک) و «بلو دل باریو» (آدیرا) خواهند بود. «کالوم کیث رنی» بازیگر «آکادمی آمبرلا» (The Umbrella Academy)، «ایو هارلو» و «الیاس توفکسیس» به این فصل ملحق شده‌اند.

«دیسکاوری» در سال ۲۰۱۷ از سی‌بی‌اس آل اکسس پخش شد و آخرین سریال باقی مانده از آن پلتفرم استریم است که در پارامونت+ به پایان می‌رسد. مارتین-گرین اولین بازیگر زن آفریقایی تبار تاریخ «پیشتازان فضا» بود که کاپیتان یک سفینه می‌شد.

پیش‌تر گزارش شده بود که «پیشتازان فضا: پیکارد» (Star Trek: Picard) نیز به پایان خواهد رسید.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید