news-background
news-background

فصل دوم The Night Manager با تام هیدلستون ساخته می‌شود

هیدلستون برای فصل دوم سریال «مدیر شبانه» بازخواهد گشت.

فصل دوم «مدیر شبانه» (The Night Manager) با بازی «تام هیدلستون» ساخته می‌شود. هیدلستون در این سریال که اقتباسی است از رمان «جان لوکاره» نقش «جاناتان پاینن را تکرار می‌کند.

«ددلاین» گزارش داده است که فصل دوم اواخر سال ۲۰۲۳ در لندن و آمریکای جنوبی فیلمبرداری خواهد شد اما بی‌بی‌سی و آمازون به صورت رسمی سفارش ساخت این فصل را صادر نکرده‌اند. «دیوید فار» که فصل اول را نوشته برای دومین فصل بازمی‌گردد.

این سریال که برنده دو جایزه امی و سه گلدن گلوب شد، داستانی در مورد یک مدیر شبانه هتل لوکس در قاهره با بازی هیدلستون را روایت می‌کند که مأموریت پیدا می‌کند به یک دلال اسلحه به نام «ریچارد روپر» با بازی «هیو لوری» نزدیک شود. در پایان فصل اول، روپر به دست سوری‌ها ربوده شد. در فصل دوم پس از گذشته دو سال از این اتفاق، به اطلاع پاین می‌رسانند که روپر مرده است.

شایعه تولید فصل دوم «مدیر شبانه» با پخش فصل اول به گوش رسیده بود. «الیویا کولمن»، «تام هالندر»، «الیزابت دبیکی»، و «دیوید هروود» دیگر بازیگران فصل اول «مدیر شبانه» به کارگردانی «سوزان بیر» بودند.

اقتباس هندی از «مدیر شبانه» با بازی «آدیتیا روی کاپور» در نقش پاین و «آنیل کاپور» در نقش روپر به تازگی از دیزنی+ پخش شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ اسفند ۱۴۰۱ ۰۸:۴۱

فصل اولش جالب بود ولی بیشتر حال و هوای مینی سریال داشت. فصل دوم یکم تصور عجیبیه براش.

نمایش اسپویل