news-background
news-background

همکاری نتفلیکس و نویسندگان Dark پس از 1899 با اقتباسی از کامیک Something Is Killing The Children ادامه پیدا می‌کند

پدیدآورندگان «تاریک» در نتفلیکس می‌مانند.

«یانتیه فریز» و «باران بو اودار» پدیدآورندگان سریال آلمانی «تاریک» (Dark) پس از کنسل شدن «۱۸۹۹» (1899) از نتفلیکس جدا نخواهند شد. نتفلیکس که پنج سال قبل اولین قرارداد اروپایی تاریخ خود را برای «تاریک» منعقد کرده بود، قرارداد هشت رقمی جدیدی با این نویسندگان به امضاء رسانده است. «ترور میسی» و «مایک فلنگان» پیش‌تر به این پروژه ملحق شده بودند اما نتفلیکس برای این اقتباس مسیر دیگری را در پیش گرفت.

این نویسندگان آلمانی پس از سریال پرخرج «۱۸۹۹» به سراغ اقتباس از کتاب کامیک «چیزی کودکان را می‌کشد» (Something Is Killing The Children) خواهند رفت که بی‌شباهت با «تاریک» نیست. داستان این کامیک در شهر کوچکی روی می‌دهد که هدف هیولاهایی کودک‌کش قرار گرفته و زنی جوان با نیروهای ابرانسانی به مبارزه با این موجودات برمی‌خیزد.

این کامیک به نویسندگی «جیمز تاینیون» و «ورتر دلدرا» را استودیوهای بوم منتشر کرده است. «چیزی کودکان را می‌کشد» یکی از پرفروش‌ترین کامیک‌های اریجینال به زبان انگلیسی در چند سال اخیر بوده و برنده جوایز بسیاری از جمله «جایزه آیسنر» در سال ۲۰۲۲ شده است. کامیک‌های اصلی بیش از دو میلیون نسخه و اسپین‌آف «کشتارگاه» (House Of Slaughter) بیش زا ۵۰۰ هزار نسخه در سراسر دنیا فروخته‌اند. اولین شماره از «کشتارگاه» به دومین کامیک غیر-دی‌سی و غیر-مارولی پرفروش ۲۵ سال اخیر تبدیل شده است.

سریال «۱۸۹۹» فریز و بو اودار ماه گذشته پس از یک فصل در نتفلیکس کنسل شد اما «تاریک» یکی از پربیننده‌ترین عناوین آلمانی این پلتفرم بود و به یک سریال پرچم‌دار تبدیل شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید