news-background
news-background

واکنش پیتر جکسون به تولید دنباله‌های سینمایی Lord Of The Rings

جکسون از تولید فیلم‌های بیشتر «ارباب حلقه‌ها» حمایت کرده است.

با رسمی شدن تولید فیلم‌های بیشتر برای چندگانه «ارباب حلقه‌ها» (Lord of the Rings) در برادران وارنر و نیولاین، این پرسش در ذهن هواداران دنیای «جی. آر.آر. تالکین» ایجاد شد که سازندگان سه‌گانه قبلی چه واکنشی نشان می‌دهند و آیا در تولید فیلم‌های بعدی مشارکت می‌کنند یا نه؟

«پیتر جکسون» کارگردان فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» و «فرن والش» و «فیلیپا بوینز» همکاران نویسنده‌اش از جمله افرادی بودند که نظراتشان را به اشتراک گذاشتند. این سه که در تولید سریال «حلقه‌های قدرت» (The Lord of the Rings: The Rings of Power) آمازون مشارکت نکرده‌اند، از فیلم‌های وارنر کم و بیش حمایت می‌کنند.

در بیانیه مشترک آن‌ها آمده است: «برادران وارنر و گروه امبریسر در هر گامی که برداشتند ما را مطلع کردند. مشتاقیم با آن‌ها گفت‌وگو کنیم و ایده‌هایشان را برای آینده چندگانه بشنویم.»

جکسون پیش‌تر در مصاحبه با پادکست «هالیوود ریپورتر» فاش کرده بود که سازندگان سریال خواسته‌اند در سریال مشارکت کند و او موافقت کرده اما وقتی از آمازون درخواست می‌کند فیلمنامه‌های سریال را برایش ارسال کنند، پاسخی دریافت نمی‌کند: جکسون می‌گوید: «از من پرسیدند که آیا می‌خواهم مشارکت کنم یا نه – من و [«فرن والش» نویسنده و تهیه‌کننده] – و من گفتم: «بدون دیدن فیلمنامه پاسخ به این درخواست ممکن نیست.» گفتند: «به محض اینکه اولین فیلمنامه‌ها به دست ما برسد، برای شما ارسال می‌کنیم.» اما فیلمنامه‌های هرگز ارسال نشدند. این آخرین چیزی است که از آن‌ها شنیده‌ام که البته اشکالی ندارد. هیچ شکایتی ندارم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید