news-background
news-background

اشتباه «فنی» در مراسم BAFTA: کری مولیگان به جای کری کاندن برنده اعلام شد

«کری کاندن» برنده بفتای بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد.

اشتباه فنی در مراسم «بفتا» (BAFTA) باعث شد تا «کری مولیگان» به جای «کری کاندن» برنده جایزه بهترین بازیگر زن نقش مکمل اعلام شود. کاندن یکشنبه شب برای فیلم «بنشی‌های اینیشرین» (The Banshees of Inisherin) روی صحنه رفت و جایزه‌اش را از «تروی کاتسر» بازیگر برنده اسکار «کودا»‌ (CODA) دریافت کرد.

بفتا تأیید کرده است که نام کاندن روی کارت درج شده اما گوینده مراسم که زبان اشاره را ترجمه می‌کرد به اشتباه نام «کری مولیگان» را به عنوان برنده اعلام کرده است. مولیگان در این بخش با فیلم «او گفت» (She Said) نامزد بود.

کاتسر و مترجمش به سرعت این اشتباه را اصلاح کردند تا کاندن به جای مولیگان روی صحنه بیاید. بی‌بی‌سی که این مراسم به جز چهار جایزه پایانی را با تأخیر پخش می‌کند این اشتباه را اصلاح کرد.

کاندن و همبازی‌اش «بری کیوگن» در «بنشی‌های اینیشرین» برندگان بخش بهترین بازیگر زن و مرد نقش مکمل بودند در حالی که «کیت بلانشت» با «تار» (TAR) و «آستین باتلر» با «الویس» (Elvis) برنده جوایز بهترین بازیگر زن و مرد نقش اول شدند. فیلم تاریخی «در جبهه غرب خبری نیست» (All Quiet on the Western Front) نتفلیکس نیز برنده ۷ جایزه از جمله بفتای بهترین فیلمنامه اقتباس‌شده، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید