news-background
news-background

Ant-Man and the Wasp: Quantumania دومین فیلم مارول با برچسب «فاسد» در «راتن تومیتوز»

«کوانتومانیا» به دنبال فروش جهانی ۲۸۰ میلیون دلاری در افتتاحیه است.

فیلم «مرد-مورچه‌ای و زنبورک: کوانتومانیا» (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) به دومین فیلم مارول با برچسب «فاسد» در «راتن تومیتوز» تبدیل شد. نقدهای این فیلم که از ۱۷ فوریه در سراسر دنیا اکران خواهد شد سه‌شنبه این هفته منتشر شدند. در حال حاضر «کوانتومانیا» از مجموع ۱۳۵ نقد امتیاز ۵۳ درصد دریافت کرده و فقط «جاودانگان» (Eternals) با امتیاز ۴۷ درصد را پایین‌تر از خود می‌بیند.

قسمت اول «پلنگ سیاه» (Black Panther) با امتیاز ۹۶ درصد بهترین فیلم «دنیای سینمایی مارول» تا امروز در «راتن تومیتوز» بوده و به دنبال آن فیلم‌های «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) با ۹۴ درصد، «مرد آهنی» (Iron Man) با ۹۴ درصد، «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) با ۹۳ درصد و «ثور: رگناروک» (Thor: Ragnarok) با ۹۳ درصد در رتبه‌های دوم تا پنجم قرار دارند. قسمت اول «مرد-مورچه‌ای» که در سال ۲۰۱۵ اکران شد امتیاز ۸۳ درصد و قسمت دوم در سال ۲۰۱۸ امتیاز ۸۷ درصد دریافت کرد.

«پل راد» در «کوانتومانیا» در نقش «اسکات لنگ» یا «مرد-مورچه‌ای»، «ایوانجلین لیلی» برای بازی در نقش «زنبورک»، «مایکل داگلاس» و «میشل فایفر» در نقش‌های قبلی، و «بیل مری» در نقش شخصیت شرور «کریلار» از «قلمرو کوانتوم» و «کاترین نیوتون» در نقش «کسی لنگ» دختر «مرد-مورچه‌ای» ظاهر خواهند شد. «جاناتان میجورز» نیز مانند سریال «لوکی» (Loki) نقش «کانگ فاتح» را در این فیلم تکرار می‌کند.

به‌رغم نقدها و واکنش‌های اغلب منفی، «کوانتومانیا» به سمت افتتاحیه جهانی ۲۸۰ میلیون دلاری و افتتاحیه داخلی ۱۲۰ میلیون دلاری در ۴۳۰۰ سالن سینما حرکت می‌کند. این پیش‌بینی که ممکن است دقیق نباشد، ۱۵ درصد کمتر از فروش «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) با ۱۴۴.۱ میلیون دلار است.

دو قسمت اول «مرد-مورچه‌ای» دارای ۶۰ و ۶۲ درصد مخاطب بالاتر از ۲۵ ساله بود. «کوانتومانیا» با این حال اولین فیلم «دنیای سینمایی مارول» است که از سال ۲۰۱۹ در چین اکران می‌شود. انتظار می‌رود این دنباله در چین ۳۵ تا ۵۵ میلیون دلار در چند روز اول اکران بلیت‌فروشی کند.

«مرد-مورچه‌ای و زنبورک: کوانتومینیا» ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید