news-background
news-background

چنینگ تیتوم: در اولین ملاقات با مت دیمون پرسیدم اهل کجایی؛ همه دنیا می‌دانند

تیتوم می‌گوید در برخورد با «مت دیمون» هیجان‌زده شده است.

«چنینگ تیتوم» می‌گوید در اولین ملاقاتش با «مت دیمون» در سال ۲۰۱۱ هیجان‌زده شده و سؤال ناشیانه‌ای از او پرسیده پیش از آنکه به یاد بیاورد «همه دنیا می‌دانند» دیمون اهل بوستون است. تیتوم در مصاحبه با «پیل» می‌گوید دیمون را در حین فیلمبرداری «از کار افتاده» (Haywire) «استیون سودربرگ» ملاقات کرده و امسال بار دیگر در «آخرین رقص مایک جادویی» (Magic Mike’s Last Dance) با این فیلمساز همکاری داشته است.

تیتوم ۴۲ ساله می‌گوید: «در آلباکرکی حضور داشتیم، و یک روز فیلمبرداری کرده بودیم. در بار هتل با یکدیگر وقت می‌گذراندیم و «مت دیمون» آمد تا به سودربرگ ملحق شود. خیلی مضطرب شدم. یکی از هوادارانش بودم و هنوز هم هستم. کنارش نشستم و گفتم: «سلام رفیق. اهل کجایی؟» و با خود فکر کردم: «الان از «مت دیمون» پرسیدی اهل کجایی؟»»

تیتوم ادامه می‌دهد: «تقریباً به خود نیامدم. شاید به مدت دو ساعت هیچ حرف دیگری نزدم، و امروز هنوز به آن اتفاق فکر می‌کنم. گاهی عرق سردی را حس می‌کنم و می‌گویم باورم نمی‌شود که...»

دیمون در بوستون، ماساچوست به دنیا آمده و سپس به نیوتن و شهر کمبریج نقل مکان کرده است. داستان بعضی از فیلم‌های دیمون از جمله «ویل هانتینگ خوب» (Good Will Hunting) و «رفتگان» (The Departed) در بوستون روی می‌دهد.

تیتوم می‌گوید دیمون «مرد خیلی خوبی» است و آن پرسش او را فراموش کرده: «می‌دانست که وحشت‌زده بودم و به روی خودش نیاورد. چون مرد خیلی باشخصیتی است. در آن لحظه ملاحظه من را کرد و جوابم را داد. گویی هیچ اتفاقی نیفتاده بود.»

تیتوم در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید گاهی هنگام گفت‌وگو با آدم‌ها مضطرب می‌شود بنابراین تمایلی ندارد با افراد سرشناس یا افرادی که آن‌ها را ستایش می‌کند ملاقات کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید