news-background
news-background

چارلی کافمن پس از I’m Thinking of Ending Things به دنبال همکاری با رایان گاسلینگ است

کافمن برای فیلم جدیدش به دنبال همکاری با «رایان گاسلینگ» است.

«چارلی کافمن» که به تازگی فیلم کوتاه «شغال‌ها و شب‌تاب‌ها» (Jackals & Fireflies) را رد سالن‌های سینما همکاری کرده، در مصاحبه با «ایندی‌وایر» می‌گوید برای فیلم جدیدش پس از تریلر روانشناسانه «به پایان چیزها فکر می‌کنم» (I’m Thinking of Ending Things) به دنبال همکاری با «رایان گاسلینگ» است.

کافمن می‌گوید: «فیلمنامه‌ای نوشته‌ام که «رایان گاسلینگ» ممکن است بازی کند، ممکن است در آن بازی کند، و به گمانم در مقطعی عرضه‌اش می‌کنیم تا ببینیم که آیا ساخته می‌شود یا نه.»

«جسی باکلی»، «جسی پلمانز»، «تونی کولت» و «دیوید تیولیس» از جمله بازیگران «به پایان چیزها فکر می‌کنم» بودند که از ۲۶۲ نقد امتیاز ۸۲ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرد اما برای مخاطب خاص ساخته شده بود.

کافمن دو و نیم سال قبل در مصاحبه با «وال استریت ژورنال» گفته بود با وجود فیلم‌های تحسین‌شده‌ای که در کارنامه دارد می‌داند که ممکن است برای تأمین سرمایه پروژه جدید با چالش مواجه شود: «می‌توانم بازیگوشی کنم و فیلمی تجربی بسازم، اما صنعت سینما به‌شدت تغییر کرده و این تغییرات حدود سال ۲۰۰۸ اتفاق افتاد وقتی که استودیوها دست از تولید فیلم [با بودجه متوسط] کشیدند و به شروع کردند به ساختن پروژه‌های پرهزینه. دلیل جذب شدن فیلمسازان به چیزی مثل نتفلیکس این است که در جای دیگری نمی‌توان آن آثار [کم‌هزینه‌تر] را ساخت. وقتی می‌گویند نتفلیکس سینما را نابود کرده خشمگین می‌شوم چون – نه، سینما سینما را نابود کرد، استودیوها سینما را نابود کردند و این حقیقت است.»

کافمن به عنوان نویسنده «تابش ابدی یک ذهن پاک» (Eternal Sunshine of the Spotless Mind) اضافه کرده بود که فیلمنامه اریجینال و موزیکال او با اضافه شدن ستاره‌های درخشان هالیوود حتی موفق به جذب سرمایه‌ی ۱۱ میلیون دلاری نمی‌شد.

گاسلینگ تابستان آینده در فیلم «باربی» (Barbie) «گرتا گرویگ» مقابل «مارگو رابی» دیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید